تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1397 - 6:29
کد خبر : 43803

قاچاق چوب معضلی اساسی در شمال کشور است

قاچاق چوب معضلی اساسی در شمال کشور است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، احمد سیاوش‌پور در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان گیلان ضمن تبریک و گرامیداشت هفته ناجا، با اشاره به خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و مرزبانان خدوم کشور اظهار کرد: آسودگی و اطمینان مردم مرهون تلاش کسانی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، احمد سیاوش‌پور در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان گیلان ضمن تبریک و گرامیداشت هفته ناجا، با اشاره به خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و مرزبانان خدوم کشور اظهار کرد: آسودگی و اطمینان مردم مرهون تلاش کسانی است که با حفاظت و  برقراری امنیت در مرزهای کشور، آرامش را به مردم هدیه می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز ما در کشوری امن و سربلند زندگی می‌کنیم تصریح کرد: مرزبانان همواره از کشور جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و اجازه نمی‌دهند تا دشمنان با توسل به گروهک‌های تروریستی به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

رئیس کل دادگستری گیلان معضل قاچاق را یکی از آسیب‌ها و تهدیدات امروز کشور عنوان کرد و گفت: واحدهای تولیدی داخلی بیشترین ضربه را از قاچاق کالا به کشور متحمل می‌شوند.

سیاوش‌پور با اشاره به اینکه با تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری و اقدامات موثر مسئولان و عملکرد مثبت مرزبانی، قاچاق کالا تا حد زیادی نسبت به گذشته کمتر شده است افزود: ایجاد فرهنگ مصرف کالای تولید داخل و کاهش تقاضا برای کالای خارجی، اساسی‌ترین راهبرد جلوگیری از قاچاق کالا به کشور است.

وی قاچاق چوب را نیز معضلی اساسی خصوصا در شمال کشور ذکر کرد و گفت: جاری شدن سیل در استان‌های شمالی عمدتا به علت کاهش پوشش گیاهی و فرسایش خاک در نتیجه قطع درختان جنگلی است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد