تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 - 7:01
کد خبر : 43712

توقیف ۳۰ دستگاه کولر گازی خارجی قاچاق در زنجان

توقیف ۳۰ دستگاه کولر گازی خارجی قاچاق در زنجان

مدیر کل  تعزیرات حکومتی استان زنجان در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز  توانستند در  بازررسی از یک کامیون تعداد ۳۰ دستگاه کولر گازی خارجی را  در ورودی شهرستان خدابنده کشف و توقیف کنند. وی افزود: این تعداد کولر‌های گازی به ارزش

توقیف 30 دستگاه کولر گازی خارجی قاچاق در زنجانمدیر کل  تعزیرات حکومتی استان زنجان در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز  توانستند در  بازررسی از یک کامیون تعداد ۳۰ دستگاه کولر گازی خارجی را  در ورودی شهرستان خدابنده کشف و توقیف کنند.

وی افزود: این تعداد کولر‌های گازی به ارزش ۲۸۰ میلیون  ریال دارای برچسب های تقلبی بود که پرونده قاچاق در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز این اداره کل ارجاع داده شد.
ممیزی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات لازم و تشکیل جلسات رسیدگی به دلیل عدم ارائه مدارک گمرکی معتبر از سوی متهم قاچاق بودن محموله محرز شد.   وی با بیان اینکه پس از سیر مراحل قانونی،عامل قاچاق علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۳۲۰ میلیون ریال در حق دولت محکوم گردید.  

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد