تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1397 - 11:03
کد خبر : 43580

پلیس افتخاری؛ نماد مردمی بودن ناجا/ رشد ۳۳ درصدی کشف قاچاق کالا در لرستان

پلیس افتخاری؛ نماد مردمی بودن ناجا/ رشد ۳۳ درصدی کشف قاچاق کالا در لرستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از لرستان، حاجی‌محمد مهدیان‌نسب، فرماندهی انتظامی لرستان، ‌امروز یک‌شنبه، ۱۵ مهر در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی لرستان با آیت‌الله میرعمادی که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، با اشاره به شعار امسال هفته ناجا، اظهارکرد:

پلیس افتخاری؛ نماد مردمی بودن ناجا/ رشد ۳۳ درصدی کشف قاچاق کالا در لرستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از لرستان، حاجی‌محمد مهدیان‌نسب، فرماندهی انتظامی لرستان، ‌امروز یک‌شنبه، ۱۵ مهر در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی لرستان با آیت‌الله میرعمادی که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، با اشاره به شعار امسال هفته ناجا، اظهارکرد: شعار امسال هفته ناجا با تاکید بر فرامین رهبری و با عنوان پلیس، انضباط، اقتدار و امنیت پایدار نام‌گذاری شده است.
وی با اشاره به این‌که مردم پشتیبانی قوی جهت تحقق اهداف و انجام وظایف برای نیروی انتظامی هستند، پلیس افتخاری را نمونه‌ای از اعتماد مردم به ناجا دانست و گفت: طی ۶ماهه نخست سال تاکنون بیش از سه تن مواد مخدر کشف و ۴۰ باند متلاشی شده است.
مهدیان‌نسب به دستگیری هشت هزار و معتاد متجاهر و معرفی آنان به مراکز ۱۵ و ۱۶ کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در همین راستا بیش از ۶۰۰  طرح پاکسازی در استان اجرا شده است.
فرمانده انتظامی لرستان به تجمیع مراکز ۱۱۰ اشاره کرد و با ذکر این مطلب که این اقدام به دقیق بودن آمار کمک می‌کند، تصریح کرد: طرح طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها اظهارکرد: طرح تحول پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است.
وی به نوسازی ۳۵ درصد ناوگان خودرویی استان اشاره کرد و افزود: در راستای تحقق شعار سال مبنی‌بر حمایت از کالای ملی از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۴ میلیارد تومان قاچاق کشف شد که نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته است.
مهدیان‌نسب به دستگیری ۴۹ باند قاچاق کالا در استان اشاره کرد و گفت: وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزش‌ها است این در حالی‌است که وجود پلیس افتخاری نماد مردمی بودن ناجا است.

انتهای پیام

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد