تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1397 - 10:51
کد خبر : 43572

برخورد جدی با مخلان نظم بازار و احتکار کنندگان کالا در استان زنجان

برخورد جدی با مخلان نظم بازار و احتکار کنندگان کالا در استان زنجان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در نخستین جلسه شورای قضایی استان زنجان اظهار کرد: جهت تسریع و تسهیل در  ارائه خدمات و پیگیری امورات  بصورت سیستمی بین سازمانهای تابعه قوه قضائیه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در نخستین جلسه شورای قضایی استان زنجان اظهار کرد: جهت تسریع و تسهیل در  ارائه خدمات و پیگیری امورات  بصورت سیستمی بین سازمانهای تابعه قوه قضائیه استان از اولویت برنامه های استان است.

رئیس شورای قضایی استان زنجان خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی در برخورد با مخلان نظم بازار و احتکار کنندگان  کالا شتاب و دقت بیشتری داشته باشد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی با اشاره به اینکه آمار کالبد شکافی  در استان بالاست افزود: اصل بر این است که به طرق مختلف علت مرگ های مشکوک را پیدا کنیم و قرار نیست همه اجساد را کالبد شکافی کنیم چرا که جسد انسان مومن و مسلمان حرمت دارد .

رئیس کل دادگستری استان زنجان استقرار قاضی ویژه  اجرای احکام در زندان را جهت رسیدگی به مشکلات زندانیان در کمترین زمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: جهت پیگیری پرونده و وضعیت زندانیان سیستم CMS در اداره زندانها با نیروهای کافی راه اندازی خواهد شد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی بیان کرد: جلسات شورای قضایی استان  بصورت منظم با تعیین اولویت در هر ماه در یکی از سازمانهای تابعه برگزار خواهد شد.

در ابتدای این جلسه روسای سازمانهای تابعه قوه قضاییه در استان گزارشی از اقدامات و برنامه های در دست اقدام  حوزه مربوطه ارائه کردند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد