تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 - 11:08
کد خبر : 42843

۱۰۰ میلیارد ریال کالای احتکاری در مشهد کشف شد

۱۰۰ میلیارد ریال کالای احتکاری در مشهد کشف شد

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز شنبه به نقل از سردار قادر کریمی گزارش داد: با اجرای این طرح در حوزه سرکلانتری هفتم پلیس مشهد ۱۳ انبار احتکار کالا شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی بازرسی شد.وی ادامه داد: در بازرسی از این انبارها دو هزار و ۳۱۹ دستگاه لوازم خانگی و ۹ تن مواد غذایی

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز شنبه به نقل از سردار قادر کریمی گزارش داد: با اجرای این طرح در حوزه سرکلانتری هفتم پلیس مشهد ۱۳ انبار احتکار کالا شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی بازرسی شد.
وی ادامه داد: در بازرسی از این انبارها دو هزار و ۳۱۹ دستگاه لوازم خانگی و ۹ تن مواد غذایی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: همچنین در چارچوب اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور پنج محکوم متواری که یکی از آنان متهم به قتل بود، ۵۵ سارق خیابانی، سه سارق خشن و ۳۶ تن از عاملان تهیه و توزیع مواد افیونی نیز در همین منطقه دستگیر شدند.
وی افزود: ‌بازدید از ۳۱ فروشگاه عطاری و داروی گیاهی، پلمب پنج واحد متخلف، بازدید پنج مغازه اوراق فروشی و پلمب یک واحد صنفی متخلف، بازدید از ۶۴ کافه سنتی و پلمب و تعطیلی ۳۶ واحد صنفی متخلف از دیگر نتایج اقدامات پلیس امنیت عمومی در اجرای این عملیات گسترده بود.

* کشف ۱۲۰ راس دام قاچاق در داورزن
فرمانده انتظامی داورزن از کشف ۱۲۰راس دام قاچاق در این شهرستان خبر داد و افزود: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری در جاده داورزن – میامی به دو دستگاه کامیون بنز حامل دام زنده مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.
سرهنگ جمشید بدری گفت: در بازرسی از خودروها ۱۲۰ راس گوسفند زنده قاچاق و فاقد هرگونه مجوز بهداشتی و حمل کشف شد.
وی ارزش احشام کشف شده را یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد و بیان کرد: در این ارتباط دو متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
۷۵۰۵/۱۸۵۸
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد