تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 - 12:15
کد خبر : 69965

فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راهنما در سختی‌ها

فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راهنما در سختی‌ها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: این کنگره ملی برکات بسیاری را برای سراسر هرمزگان به همراه دارد به گونه‌ای که شاهد محرومیت‌زدایی و مشارکت همه مردم، دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی

فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راهنما در سختی‌هابه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: این کنگره ملی برکات بسیاری را برای سراسر هرمزگان به همراه دارد به گونه‌ای که شاهد محرومیت‌زدایی و مشارکت همه مردم، دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی بودیم.

خطیب نماز جمعه بندرعباس گفت: در شرایط کنونی کشور باید بیشتر از همیشه در ادامه دادن راه شهدا حساس باشیم، زیرا برکات پیروی از اهداف آنان را در زندگی خود مشاهده می‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت افزایش شناخت جوانان درباره‌ی جریان‌های فکری و سیاسی افزود: بنا به توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی باید بدانید اگر جریانات را نشناسیم مسیر حق و باطل را گم می‌کنیم و در بیانیه‌ی گام دوم انقلاب نیز به این مسئله تاکیدات زیادی شده است.

امام جمعه بندرعباس گفت: جوانان باید جریان‌های فکری مطلوب در مسیر انقلاب را بشناسند و بدانند که با چه نوع شاخصه‌هایی وارد میدان شده‌اند و موضع‌گیری آنان در مقابل نظام سلطه چیست.

او همچنین به وضعیت نامطلوب بوی تعفن خور‌ها در شهر بندرعباس اشاره کرد و افزود: در جلساتی که با استاندار و دیگر مسوولان دستگاه‌های ذیربط داشته‌ام قول مساعد داده شده است که هر چه سریعتر این مشکل خصوصا در مورد خور گور سوزان رفع شود.

خطیب نماز جمعه بندرعباس گفت: شرکت آب و فاضلاب کار‌های خوبی برای توسعه آب شهری بندرعباس انجام داده، اما باید دقت داشته باشند که این همه تلاش و زحمت با وارد شدن پسماند‌های فاضلاب به خور‌ها و ایجاد بوی متعفن هدر نرود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده به موضوع طلاق در جامعه نیز اشاره کرد و گفت: مساله‌ی تاهل شخصیتی به انسان می‌دهد که مردم به آن نگاه مثبت دارند، ولی کسانی که طلاق می‌گیرند با این کمبود مواجه هستند.

او در پایان سخنانش از پدران، مادران و بزرگتر‌ها در هر خانواده‌ای خواست تا برای جوانانی که زندگی مشترک را آغاز کرده‌اند ریش سفیدی کنند و مانند گذشتگان مشکلات آنان را با مشورت دادن حل کنند تا کار به طلاق کشیده نشود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد