تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 - 10:07
کد خبر : 42824

۲۷۹ حلقه تایر احتکار شده توسط پلیس زنجان کشف شد

۲۷۹ حلقه تایر احتکار شده توسط پلیس زنجان کشف شد

سردار علی آزادی روز شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد لاستیک خارجی قاچاق و احتکار شده از یک منزل مسکونی در شهر زنجان به دست آمد.وی ارزش ریالی این تعداد کالای قاچاق را قریب یک میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: ماموران پلیس آگاهی در پی اطلاع از موضوع احتکار

سردار علی آزادی روز شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد لاستیک خارجی قاچاق و احتکار شده از یک منزل مسکونی در شهر زنجان به دست آمد.
وی ارزش ریالی این تعداد کالای قاچاق را قریب یک میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: ماموران پلیس آگاهی در پی اطلاع از موضوع احتکار با همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به محل تایرهای احتکار شده مراجعه و نسبت به توقیف این کالاهای انبار شده اقدام کردند.
سردار آزادی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ شهرستان زنجان نیز، روز گذشته /۶ مهر/ موفق به کشف و ضبط یک کیلو و ۵۳۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.
وی اظهار داشت: این میزان تریاک از یک منزل مسکونی در شهر زنجان به دست آمد که در این رابطه نیز ۲ نفر به عنوان متهم دستگیر و جهت اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.
۶۰۸۴/۶۰۸۵
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد