تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 - 9:31
کد خبر : 42817

۹۹.۹ درصد پرونده های قاچاق در تعزیرات آذربایجان غربی رسیدگی شد

۹۹.۹ درصد پرونده های قاچاق در تعزیرات آذربایجان غربی رسیدگی شد

محمد اقوامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک دهم درصد باقی مانده مربوط به سه پرونده ای است که در روزهای پایانی شهریورماه ارجاع شد.وی اضافه کرد: در این مدت ۲ هزار و ۸۳ فقره پرونده به شعبه های تعزیرات حکومتی در آذربایجان غربی وارد شد و ۲ هزار و

محمد اقوامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک دهم درصد باقی مانده مربوط به سه پرونده ای است که در روزهای پایانی شهریورماه ارجاع شد.
وی اضافه کرد: در این مدت ۲ هزار و ۸۳ فقره پرونده به شعبه های تعزیرات حکومتی در آذربایجان غربی وارد شد و ۲ هزار و ۸۰ فقره از آنها مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی بیان کرد: تعداد پرونده های وارد شده به تعزیرات حکومتی طی نیمه نخست سال جاری حدود ۴۸۰ فقره بیشتر شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: میزان محکومیت متهمان این پرونده ها حدود ۲۱۰ میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال بوده که بخش قابل توجهی از آن وصول شده است.
اقوامی با اشاره به اینکه اداره کل تعزیرات حکومتی با همراهی نهادهای مسوول، مقابله با قاچاق را در سال حمایت از کالای ایرانی در دستور کار جدی خود قرار داده است، گفت: مردم نیز باید همراهی کنند و تقاضای کالای قاچاق کاهش یابد تا همراهی مردم در این خصوص موثر باشد.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا آذربایجان غربی از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق است و سالانه صدها میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط می شود.
تعزیرات حکومتی مسوول رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز، تخلفات بهداشتی، درمانی، کالایی و خدماتی است.
۸۱۳۷/۳۰۷۲
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد