تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1397 - 10:57
کد خبر : 42730

امام‌جمعه موقت یاسوج: گرانی کمر مردم را شکسته است

امام‌جمعه موقت یاسوج: گرانی کمر مردم را شکسته است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام سید‌علی صالح موسوی‌اعظم با اشاره به روز پایانی هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان برای صیانت از ارزش‌های والای نظام و انقلاب در آن دوران جان خود را نثار کردند. وی با اشاره به روز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام سید‌علی صالح موسوی‌اعظم با اشاره به روز پایانی هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان برای صیانت از ارزش‌های والای نظام و انقلاب در آن دوران جان خود را نثار کردند.

وی با اشاره به روز آتش‌نشانی، عنوان کرد: این افراد با خطرات متعددی روبه‌رو هستند و جان آن‌ها همواره در معرض خطر بوده که انتظار می‌رود مسئولان و متولیان در زمینه افزایش رفاه این قشر چاره‌ای بیندیشند.

موسوی‌اعظم با تاکید بر‌اینکه بی‌تدبیری مسئولان بر فلاکت و مشکلات اقتصادی افزوده و باید مسئولان به خود بیایند و چاره اندیشی کنند، ابراز کرد: فشار زیادی به افراد جامعه به‌ویژه قشر کم‌درآمد به‌دلیل افزایش بی‌رویه قیمت‌ها وارد می‌شود.

وی تصریح کرد: بازاریان و اصناف باید تعامل بیشتری داشته باشند و احساس مسئولیت کنند و انصاف داشته باشند زیرا بسیاری از مشکلات موجود در صورت عمل به این موارد برطرف می‌شود.

امام‌جمعه موقت یاسوج ادامه داد: باید نظارت بیشتری بر بازار استان شود تا جلوی احتکار، گرانفروشی، کم‌فروشی و چند‌نرخی بودن کالاها در استان گرفته شود؛ چند نرخی بودن نوعی اجحاف به مردم بوده و باید جلوی آن گرفته شود.

موسوی‌اعظم بیان کرد: معامله، داد و ستد در استان بسیار رواج پیدا کرده به‌گونه‌ای که افراد بازنشسته سراغ کسب و کار و معامله می‌روند و حتی کارمندانی داریم که قبل از بازنشستگی این اقدام را انجام می‌دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد