تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1397 - 15:55
کد خبر : 42692

۷ میلیارد ریال کالای احتکار شده در کرمانشاه کشف شد

۷ میلیارد ریال کالای احتکار شده در کرمانشاه کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار منوچهر امان اللهی اظهار داشت: در راستای مبارزه با احتکار کالا و به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر وجود مقدار یادی کالای احتکار شده در منزلی مسکونی، موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی

۷ میلیارد ریال کالای احتکار شده در کرمانشاه کشف شدبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار منوچهر امان اللهی اظهار داشت: در راستای مبارزه با احتکار کالا و به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر وجود مقدار یادی کالای احتکار شده در منزلی مسکونی، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش ماموران پلیس منزل مسکونی محل احتکار کالا در یکی از محلات شهر کرمانشاه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، نسبت به حضور و بازرسی از منزل مذکور اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بازرسی از این منزل حدود ۳ هزار قلم کالا شامل انواع مواد خوراکی، شوینده ها و لوازم و ضروف یک بار مصرف کشف شد.

وی با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان، ارزش کالای کشف شده قاچاق به بیش از هفت میلیارد ریال می رسد،گفت: با هماهنگی اداره کل تعزیزات و تا تعیین تکلیف نهایی کالای احتکار شده، این منزل پلمپ و صاحب نیز در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سردار امان اللهی در پایان برخورد قاطعانه با محتکران کالا را از برنامه های اصلی پلیس عنوان و تاکید کرد: بدون هیچ گذشتی با این افراد برخورد و تحویل مراجع قضائی خواهند شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد