تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1397 - 8:03
کد خبر : 42553

ورود ۴ هزار فقره پرونده قاچاق به تعزیرات حکومتی همدان

ورود  ۴ هزار فقره پرونده قاچاق به تعزیرات حکومتی همدان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا حسن‌پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان به مجموع و میانگین قاچاق در استان اشاره کرد و افزود: در استان همدان ۵۴۷ فقره پرونده قاچاق تشکیل شده که ۱۰۹.۳ درصد پرونده مختومه بوده که

ورود  4 هزار فقره پرونده قاچاق به تعزیرات حکومتی همدانبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا حسن‌پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان به مجموع و میانگین قاچاق در استان اشاره کرد و افزود: در استان همدان ۵۴۷ فقره پرونده قاچاق تشکیل شده که ۱۰۹.۳ درصد پرونده مختومه بوده که میانگین ارزش جمع کل آنها به ۸۷ میلیارد ریال رسیده است.

وی در مورد محکومیت‌های پرونده‌های قاچاق اظهار داشت: در حوزه کالا و خدمات ۴ هزار و ۳۹۸ فقره پرونده به ارزش ۲۲ میلیارد ریال تشکیل شده که ۹۸.۲ درصد از پرونده‌ها مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان اعلام کرد: جمع کل قاچاق حوزه خدمات بهداشتی ۵ هزار و ۳۰۷ پرونده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال است.

حسن پور به افزایش قیمت میوه اشاره کرد و افزود: این افزایش قیمت به دلیل بی‌نظمی در میدان تره‌بار همدان است که با اجرایی شدن تصمیماتی که استاندار همدان که تعیین کرده است، می‌توان تاحد امکان گرانفروشی را کنترل کرد.

وی تأکید کرد: به طور قاطع با هر گونه گرانفروشی و احتکار کالا برخورد می‌شود و شهروندان نیز می‌توانند با شماره تماس ۳۲۵۲۳۴۴۲ گزارشات خود را به ما اعلام کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد