تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مهر 1398 - 11:10
کد خبر : 65240

کشف کالای قاچاق در غرب استان تهران ۸ درصد رشد داشته است

کشف کالای قاچاق در غرب استان تهران ۸ درصد رشد داشته است

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهریار، سردار محسن خانچرلی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد با اشاره به افزایش رضایتمندی از فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اظهار داشت: در شش ماه نخست

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهریار، سردار محسن خانچرلی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد با اشاره به افزایش رضایتمندی از فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اظهار داشت: در شش ماه نخست امسال بیش از ۸۵۵ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ در شهرستان‌های غرب استان تهران گرفته است که نسبت سال گذشته رشد داشته است.

وی با اشاره به افزایش ۱۹ درصدی تماس‌های عملیاتی شده با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ بیان کرد: در شش ماه سال ۹۸،  436 هزار ۵۰۰ فقره تماس ۱۱۰ عملیاتی شده است و بیش از ۱۳ هزار نفر با سامانه ۱۹۷ جهت انتقاد و پیشنهادات و تقدیر و تشکر با پلیس ارتباط برقرار کرده‌اند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران سپس با اشاره به انجام ۴۳۰ مرحله طرح امنیت اجتماعی در شهرستان‌های غرب استان تهران افزود: در این طرح‌ها ۵۱ نفر از اراذل و اوباش برهم‌ زننده  نظم عمومی دستگیر شدند.

خانچرلی با اشاره به رشد روزافزون کلاهبرداری‌ها در فضای سایبری تصریح کرد: از ۱۱۰۰ پرونده جرم که در پلیس فتا غرب استان تشکیل شده ۲۰۰ نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند.

جرایم سایبری در کهگیلویه و بویراحمد ۲۷۱ درصد افزایش یافتجرائم سایبری در قم ۲۶۷ درصد‌ افزایش‌ یافتزاهدان| هشدار پلیس فتا؛ دانشجویان مراقب جرایم سایبری باشند

وی با اشاره به بازدید از ۱۲ هزار و ۸۵۰ واحد صنفی در شش ماه نخست سال جاری گفت: در این مدت بیش از ۷ صنف اخطاریه پلمب دریافت کرده و قریب به ۷۰۰ واحد صنفی به دلیل تخلف پلمب شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه با اشاره به افزایش ۸ درصدی کشف کالای قاچاق تصریح کرد: در نیمه نخست سال جاری ۴۷۷ فقره پرونده در حوزه مبارزه به قاچاق کالا تشکیل شده و کالای قاچاق به ارزش ۸۷۹ میلیارد ریال کشف و ۵۵۸ نفر دستگیر شدند.

خانچرلی همچنین با اشاره به رشد ۷۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان‌های غرب استان تهران اظهار داشت: کشف ۱۸ تن انواع موادمخدر و جمع‌آوری ۴ هزار و ۳۷۵ معتاد متجاهر بخشی از توفیقات پلیس مبارزه با موادمخدر از ابتدای سال جاری بوده است.

وی با اشاره به کاهش ۱۸درصدی تصادفات فوتی و کاهش ۴۰ درصدی تصادفات خسارتی بیان کرد: در مجموع در شهرستان‌های غرب استان ۲۸ هزار مورد تصادف رخ داده است که ۱۲۰ نفر در این حوادث جان خود را از دست داده‌اند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: در شش ماه ابتدایی سال، بیش از ۷ هزار نفر در حوزه سرقت دستگیر شده که افزایش ۱۰ درصدی دستگیرشدگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

خانچرلی در پایان خاطرنشان کرد: بیش از ۳ هزار نفر از اتباع بیگانه که بدون مجوز در شهرستان‌های غرب استان تردد و حضور داشتند دستگیر و با کشورهای خودشان بازگردانده شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد