تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1397 - 4:39
کد خبر : 42513

کشف بیش از ۵ میلیارد ریال انواع حبوبات احتکار شده در زاهدان

کشف بیش از ۵ میلیارد ریال انواع حبوبات احتکار شده در زاهدان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا ، سرهنگ علی محمدی گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با کسب خبری مبنی بر احتکار مقدار زیادی کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مردم توسط افرادی سودجو در یک انباربزرگ در زاهدان موضوع را به صورت ویژه در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا ، سرهنگ علی محمدی گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با کسب خبری مبنی بر احتکار مقدار زیادی کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مردم توسط افرادی سودجو در یک انباربزرگ در زاهدان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. رئیس پلیس امنیت عمومی استان گفت: مأموران پلیس در بازرسی از این انبار ، ۲۵۹ تن و ۲۷۰ کیلوگرم نخود ، ۷۳ تن ارزن و ۲۶ تن ذرت در مجموع ۳۵۸ تن و ۲۷۰ کیلوگرم انواع حبوبات احتکار شده و قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده ۵ میلیارد و ۲۷۲ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۹۶۰ ریال برآورد شده است ، گفت: انبار مذکور پلمب و یک فرد متخلف پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و یا قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد