تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 - 22:16
کد خبر : 136939

دستگاه قضایی استان برای همکاری در رفع موانع تولید آمادگی کامل دارد

دستگاه قضایی استان برای همکاری در رفع موانع تولید آمادگی کامل دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ همایش امنیت و صنعت از مسیر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها روز سه شنبه با حضور جمالی پور استاندار قزوین، سردار ابراهیمی فرماندهی انتظامی استان، افضلی رئیس سازمان صمت قزوین، قاسمی دادستان قزوین، بخشنده رئیس اتاق

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ همایش امنیت و صنعت از مسیر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها روز سه شنبه با حضور جمالی پور استاندار قزوین، سردار ابراهیمی فرماندهی انتظامی استان، افضلی رئیس سازمان صمت قزوین، قاسمی دادستان قزوین، بخشنده رئیس اتاق بازرگانی، مدیران کل دستگاه های اجرایی و جمعی از فعالان اقتصادی استان و بخش خصوصی به میزبانی فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

محمد قاسمی دادستان قزوین در این مراسم گفت: با تداوم جلسات تخصصی و رفع موانع باید کاری کنیم تا تولید کننده دغدغه ای جز تولید نداشته باشد.

وی اضافه کرد: همه قصد داریم به ندای رهبری لبیک گفته و موانع تولید را برداریم تا اشتغال و رفع بیکاری با شتاب بیشتری محقق شود.

دادستان قزوین تصریح کرد: امنیت موصوع مهمی است که تا خدشه دارنشده اهمیت آن مشخص نمی شود و بویژه در حوزه تولید برای فعالان اقتصادی امنیت حرف اول را می زند که فعال شدن پلیس اقتصادی نشان می دهد پلیس به صورت تخصصی وارد کار شده است.

‌قاسمی بیان کرد: امنیت اقتصادی است یکی از دغدغه های تولید و سرمایه گذاران است و اگر این کار تحقق یابد شاهد رونق اقتصادی و کاهش آسیب های اجتماعی و رفع بیکاری خواهیم بود.

دادستان قزوین یادآورشد: هر چقدر واحدهای صنعتی دچار رکود شوند شاهد افزایش بیکاری و آسیب بیشتر می شویم و همه ما در تامین امنیت اجتماعی نقش مهمی داریم زیرا ایجاد امنیت فقط با پلیس و دستگاه قضا ممکن نمی شود و با استفاده از ظرفیت همدیگر می توان به موفقیت بیشتر رسید.

وی اضافه کرد: باید موضوع پیشگیری را جدی بگیریم و پلیس در مبارزه با قاچاق می تواند نقش موثری ایفا کرده و به اقتصاد کشور کمک کند اما چون امروز قاچاق دو سویه شده برگزاری نشست و تشکیل کارگروه تخصصی هم می تواند نتیجه بخش باشد و به رفع موانع تولید کمک کند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهارداشت: در دستگاه قضایی آمادگی داریم ضمن شناسایی مشکلات و موانع در کنار تولیدکنندگان قرار گیریم تا کارها شتاب گیرد.

image_2021_10_12-21_35_10_544_Xhu

در این مراسم از آقایان عادلی فر، ابوترابیان، نجفیان، سعیدیان و حسین پور به عنوان فعالان اقتصادی حامی امنیت و خیرین امنیت ساز با اهدا لوح تقدیر، تجلیل شد.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد