تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1397 - 12:23
کد خبر : 42210

آذربایجان شرقی| کشف انبار بیش از ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مراغه

آذربایجان شرقی| کشف انبار بیش از ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مراغه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از مراغه، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مراغه، سرهنگ رضا اصلانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به کشف انبار نگهداری کالای قاچاق در این شهرستان اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق این شهرستان موفق

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از مراغه، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مراغه، سرهنگ رضا اصلانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به کشف انبار نگهداری کالای قاچاق در این شهرستان اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق این شهرستان موفق شدند ۳ هزار و ۲۳۲ ثوب البسه خارجی قاچاق را از یک انبار نگهداری پخش عمده کشف کنند.

فرمانده انتظامی مراغه در هشدار به افرادسودجو اظهار کرد:نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهد افرادی سودجو با وارد کردن کالای قاچاق به اقتصاد کشور ضربه بزند و به شدت با متخلفان برخورد می‌شود.

وی گفت: براساس تحقیقات پلیسی، این انبار و مغازه توسط فردی که در زمینه قاچاق البسه به صورت عمده فعالیت می‌کرد اداره می‌شد که ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق در اقدامی اطلاعاتی محل را کشف و بعد از طی مراحل اداری موفق شدند لباس‌های قاچاق را کشف و ضبط کنند.

سرهنگ رضا اصلانی‌فر اضافه کرد: در بازرسی ماموران پلیس از مغازه و انبار فرد مورد نظر شناسایی تعداد ۳ هزار و ۲۳۲ ثوب انواع البسه خارجی کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه مبارزه و برخورد با سودجویان و اخلال گران اقتصادی در دستور کار پلیس است افزود: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک در این زمینه مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد