تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 خرداد 1396 - 19:35
کد خبر : 7363

ارائه بسته‌های روانشناسی و مدیریتی قرآنی در نمایشگاه قرآن

ارائه بسته‌های روانشناسی و مدیریتی قرآنی در نمایشگاه قرآن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نماز مبنا و محور مدیریت اسلامی و زبان مشترک همه مسلمانان جهان است. بر این اساس، هر کلمه از نماز باید به عنوان یک اصل در مدیریت کار و زندگی مورد توجه قرار گیرد. در این کتاب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نماز مبنا و محور مدیریت اسلامی و زبان مشترک همه مسلمانان جهان است. بر این اساس، هر کلمه از نماز باید به عنوان یک اصل در مدیریت کار و زندگی مورد توجه قرار گیرد. در این کتاب معنا و مفهوم کلمه نماز به استناد آیات قرآن، احادیث و متون علمی بررسی و به‌طور خاص نقش توجه و بی‌توجهی به قرائت نماز تبیین شده است.

در مجموعه چهل جلدی کتب «نماز؛ بهترین سبک مدیریت کار و زندگی» تلاش بر این بوده است تا معنا و مفهوم کلمه کلمه نماز را با استناد به آیات قرآن، احادیث، و متون علمی بشناسیم و در زندگی به کار ببریم.

بنابراین گزارش، این مجموعه کتب توسط علی نور محمدی تالیف شده و از انتشارات نورسا به چاپ رسیده است. این مجموعه چهل کتاب به بسته‌های اقتصادی، اجتماعی، اعتقادی، علمی، اخلاقی، روانشناسی و مدیریتی تقسیم شده است.

بسته اقتصادی شامل کتبی تحت عنوان نماز و کار، نماز و شراکت، نماز و ثروت، نماز و نعمت و نماز و خودکفایی، بسته اجتماعی شامل، نماز و بهداشت، نماز و خانواده، نماز و وحدت،  نماز و پیشگیری از فساد، و نماز و امنیت، بسته علمی شامل کتبی چون نماز و علم برتر، نماز و دانایی، نماز و مهار شیطان، نماز و تربیت، نماز و راز عدد هفت، بسته اعتقادی، نماز و مدیر یگانه هستی، نماز و الگوی برتر، نماز و حسابرسی نماز و عبادت است.

همچنین از دیگر بسته‌ها می‌توان به بسته اخلاقی با کتبی تحت عنوان نماز و سلام، نماز و پاکی، نماز و بخشندگی، نماز و مهربانی، نماز و یاری، نماز و صبر، نماز و بزرگی، بسته روانشناسی، نماز و انسان برتر، نماز و رفتار برتر، نماز و تشکر، نماز و مهار خشم، نماز و شایستگان، نماز و موفقیت، نماز و آرامش و بسته مدیریتی، نماز بهترین سبک مدیریت، نماز مدیریت برتر، نماز و برنامه‌ریزی، نماز و مدیریت زمان، نماز و انگیزه، نماز و هدایت، نماز؛ مانع گمراهی، اشاره کرد.

این کتاب علاوه بر نسخه چاپی، دارای کتاب الکترونیک و نسخه نرم‌افزاری مخصوص رایانه و گوشی‌های هوشمند است که می‌توان از طریق سایت انتشارات آن را خریداری و دانلود کرد، این کتاب دارای تأیید وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی همچنین دارای تأیید ستاد اقامه نماز و تأییدیه کتبی مرکز تخصصی نماز و کسب لوح تقدیر بیست‌و‌نهمین اجلاس سراسری نماز به دلیل خلاقیت، نوآوری و ارائه محتوا است.

این مجموعه کتاب همچنین دارای تأیید وزارت آموزش و پرورش (محتوای مناسب برای معلمان و دانش آموزان متوسطه در سامانه کنترل کیفیت منابع آموزشی و تربیتی مکتوب شبکه ملی رشد) است.
مؤلف علی نور محمدی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد