تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1397 - 8:46
کد خبر : 41300

برگزاری مسابقه فرهنگی ـ رسانه‎ای با محوریت حمایت از کالای با کیفیت ایرانی

برگزاری مسابقه فرهنگی ـ رسانه‎ای با محوریت حمایت از کالای با کیفیت ایرانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از قم، روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران به منظور جلب مشارکت اقشار مختلف جامعه در ترویج فرهنگ استاندارد و حمایت از کالای ایرانی، مسابقه فیلم کوتاه، گزارش و مستند خبری برگزار می کند. در

مسابقه فرهنگی رسانه‎ای با محوریت حمایت از کالای با کیفیت ایرانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از قم، روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران به منظور جلب مشارکت اقشار مختلف جامعه در ترویج فرهنگ استاندارد و حمایت از کالای ایرانی، مسابقه فیلم کوتاه، گزارش و مستند خبری برگزار می کند.
در همین راستا از عموم علاقه مندان دعوت می شود با تهیه فیلم های کوتاه، گزارش و مستند خبری با موضوع حمایت از کالای ایرانی در این مسابقه و رویداد فراگیر فرهنگی مشارکت کنند.
موضوعات این مسابقه شامل حمایت از کالای ایرانی، تشویق و ترغیب مصرف کنندگان به خرید کالای ایرانی، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان به تولید با کیفیت و استاندارد ایرانی، نقش استاندارد در حمایت از کالای ایرانی و تقش استاندارد در توسعه و گذر از بحران‌های اقتصادی است.
شرکت در مسابقه برای عموم علاقه مندان آزاد است؛ حداکثر زمان فیلم های ارسالی ۰۲۲ ثانیه، گزارش خبری ۳ دقیقه و مستند خبری ۰۵ دقیقه است.
علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار تولیدی خود را با استفاده از تلفن همراه یا دوربین حرفه ای تهیه کنند؛ حق استفاده از آثار با حفظ حقوق معنوی محفوظ است.
مهلت ارسال آثار تا روز جمعه ۲۷ شهریور جاری است؛ علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار تولیدی خود را در قالب DVD با درج نام و نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد، نشانی، تلفن ثابت و همراه و کپی کارت ملی به نشانی پست الکترونیکی publicrelation@gov.isiri. ir یا آدرس سازمان ملی استاندارد ایران واقع در تهران، ضلع جنوب غربی میدان ونک، پلاک ۱۷۰۰، دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل ارسال کنند.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد