تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1397 - 19:33
کد خبر : 40581

رشیدپور: احتکار نتیجه بی‌ثباتی است نه دلیل آن

رشیدپور: احتکار نتیجه بی‌ثباتی است نه دلیل آن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا رشیدپور مجری برنامه تلویزیونی حالا خورشید با انتقاد از شیوه فعلی مقابله با گرانی‌ها ابراز داشت که بی‌ثباتی نتیجه احتکار نیست بلکه احتکار نتیجه بی‌ثباتی است. رشیدپور در توییتر نوشت: “هر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا رشیدپور مجری برنامه تلویزیونی حالا خورشید با انتقاد از شیوه فعلی مقابله با گرانی‌ها ابراز داشت که بی‌ثباتی نتیجه احتکار نیست بلکه احتکار نتیجه بی‌ثباتی است.

رشیدپور در توییتر نوشت:

“هر چی گرون میشه سریع دو تا انبار احتکار همون کالا رو پلمپ می کنن. همه می گیم آخیش پس دلیلش احتکار بوده. نه عزیزم. نه جان دلم.

احتکار نتیجه بی ثباتی است، نه دلیل آن.”

رشید پور در حساب کاربری خود احتکار را نتیجه بی ثباتی دانست+تصویر

همزمان با نوسانات نرخ ارز قیمت کالاها نیز بی ثبات شده است و مصرف کنندگان برای تامین مایحتاج زندگی خود نیازمند خرید کالا هستند. در مقابل برخی از فروشندگانی از فروش کالاهای خود امتناع می کنند چرا که از فردای پیش روی خود نگران هستند.

در این شرایط برخی تنها به فکر سود بیشتر خود هستند. به تازگی تصویر تعدادی از انبارها منتشر شده که در آنها کالاهای اساسی زندگی مردم نگهداری شده است. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد