تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1397 - 4:03
کد خبر : 40499

محتکران کالاهای اساسی مورد برخورد قرار می گیرند

محتکران کالاهای اساسی مورد برخورد قرار می گیرند

جعفر صادق اسکندری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از عمده ترین عوامل موثر بر افزایش قیمت ها، احتکار کالاهای اساسی است و همه دستگاه های ذیربط باید در این رابطه وارد عمل شوند.وی با اشاره به اینکه برخورد همه جانبه با محتکران کالاهای اساسی از وظایف ذاتی این سازمان

جعفر صادق اسکندری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از عمده ترین عوامل موثر بر افزایش قیمت ها، احتکار کالاهای اساسی است و همه دستگاه های ذیربط باید در این رابطه وارد عمل شوند.
وی با اشاره به اینکه برخورد همه جانبه با محتکران کالاهای اساسی از وظایف ذاتی این سازمان بوده و کالای پرمصرف و حساس به اندازه کافی در انبارها و مراکز ذخیره موجود است، ادامه داد: برخی از سوداگران و سودجویان با احتکار کالاهای اساسی و ایجاد جو روانی در صف دشمنان ملت قرار دارند.
وی اضافه کرد: کارشناسان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، نیروهای انتظامی و بسیج به اتفاق بازرسان سازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت و سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگاه امنیتی به صورت مستمر در حال رصد بازار هستند و با متخلفان به قید فوریت و با جدیت به صورت قانونی برخورد می کنند.
اسکندری گفت: کالاهای مشمول احتکار به تمامی اتحادیه های زیرمجموعه اطلاع رسانی شده است و تمامی انبارهای سطح استان با نصب تابلوی سردرب ورودی در معرض دید عموم قرار می گیرند.
وی افزود: کسانی که تابلوی سر درب انبارهایشان را نصب نکنند، همچون احتکار کنندگان مورد برخورد قانونی قرار می گیرند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: افزایش نظارت ها و تشکیل کمیته ویژه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا از جمله گام های اساسی در برخورد با سودجویان، محتکران و تنظیم بازار کالاهای اساسی در این برهه از زمان است.
وی اضافه کرد: با عنایت به پیدایش هیجانات کاذب و مقطعی بازار، مردم با فرهنگ در این استان با درک شرایط خاص از خرید اقلام غیر ضروری و احتکار خانگی پرهیز کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۱۲۴ بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت تماس حاصل کنند.
۶۰۰۹/۳۰۷۲
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد