تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1397 - 4:30
کد خبر : 40305

تشکیل ۸۴ پرونده قاچاق کالا در چهارمحال و بختیاری

تشکیل ۸۴ پرونده قاچاق کالا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اسماعیل الله‌دادی مدیر گمرک چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری، ۸۴ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۴۷ میلیارد و ۴۱۳ میلیون ریال در این استان تشکیل شده است. وی افزود: این تعداد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اسماعیل الله‌دادی مدیر گمرک چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری، ۸۴ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۴۷ میلیارد و ۴۱۳ میلیون ریال در این استان تشکیل شده است.

وی افزود: این تعداد پرونده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، کاهش ۲۳ درصدی و از نظر ارزش کالایی رشد ۱۲ درصدی را نشان می‌دهد.

اللله دادی اضافه کرد: کالا‌های قاچاق کشف شده در این استان بیشتر لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، لوازم آرایشی و بهداشتی و نوشت افزار بوده است.

وی همچنین از صادرات ۳۴ هزار تن کالا به ارزش ۳۸ میلیون و ۷۳۹ هزار دلار از این استان طی ۵ ماه نخست امسال خبر داد و گفت: این کالا‌ها به کشور‌های عراق، افغانستان، پاکستان، هند، ایتالیا و امارات صادر شد.

مدیر گمرک چهارمحال و بختیاری افزود: در این مدت نیز بیش از ۵ هزار تن کالا از جمله ماشین آلات خط تولید، دستگاه‌های برقی، مصنوعات فلزی از کشور‌های چین، ایتالیا، آلمان و اسپانیا وارد استان شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد