تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1396 - 10:38
کد خبر : 14391

ارائه کمک‌ هزینه‌های درمانی به ۱۸۰۰ بیمار نیازمند در شیراز/ موزه مرحوم نمازی ساخته می‌شود

ارائه کمک‌ هزینه‌های درمانی به ۱۸۰۰ بیمار نیازمند در شیراز/ موزه مرحوم نمازی ساخته می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام رسول نیک‌سرشت، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۵ شیراز امروز، ۱۷ مهرماه گفت: در ۶ ماهه ابتدای سال جاری به هزار و ۸۰۸ نفر از بیماران نیازمند کمک هزینه دارو و درمان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام رسول نیک‌سرشت، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۵ شیراز امروز، ۱۷ مهرماه گفت: در ۶ ماهه ابتدای سال جاری به هزار و ۸۰۸ نفر از بیماران نیازمند کمک هزینه دارو و درمان پرداخت شده است.

وی همچنین از رشد ۶۷درصدی صدور سند مالکیت رقبات موقوفات درمانی خبر داد و گفت: طی ۶ ماهه اول سال جاری ۲۹۲ جلد سند مالکیت اخذ شده است.

نیک‌سرشت با بیان اینکه طی شش ماه نخست امسال در زمینه تجهیز بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها نزدیک به یک میلیارد تومان وسایل و تجهیزات خریداری شده است، افزود: این تجهیزات شامل ست جراحی، پلاسما فریز، ست توراکس، دستگاه نوار مغز و دستگاه oct میدان بینایی سنجی است.

رئیس اوقاف ناحیه ۵ شیراز اظهار کرد: در زمینه اجرای نیت واقف و مساعدت برای خرید عینک به افراد نیازمند طی این مدت به ۷۴۴ نفر از این افراد کمک هزینه خرید مسکن به مبلغ حدود ۱۱۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های عمرانی انجام شده در موقوفه درمانی پوستچی گفت: تعمیرات اساسی در درمانگاه پوستچی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰میلیون تومان در دست اقدام است و همچنین هزینه کفپوش درمانگاه مطهری نیز با هزینه‌ای نزدیک به ۱۳۰ میلیون تومان در حال انجام است.

نیک‌سرشت ادامه داد: علاوه بر آن تجهیز محل استراحتگاه همراه بیمار با هزینه‌ای نزدیک به ۳۰۰ میلیون ریال نیز در حال انجام است ضمن آنکه احداث استراحت‌گاه همراه بیمار شعبه ۲ و محل اسکان پزشکان در زمینی به مساحت ۴۵۰مترمربع در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره اوقاف ناحیه ۵ شیراز در ادامه یادآور شد: در راستای ترویج فرهنگ وقف و تجلیل از واقفین خیراندیش و مرحوم محمد نمازی ایجاد موزه مرحوم نمازی در محل زندگی آن زنده یاد کلید خورده است که در محل ویلای شماره یک نمازی قرار دارد.

وی در پایان تأکید کرد: مستأجرین موقوفات می‌توانند با پرداخت به موقع حقوق موقوفات اداره‌کل اوقاف فارس را در زمینه حل مشکلات درمانی و مالی نیازمندان در حوزه سلامت یاری کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد