تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1397 - 6:37
کد خبر : 39935

عوارض سالیانه فروشندگان کالای ایرانی نصف می شود

عوارض سالیانه فروشندگان کالای ایرانی نصف می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، حمایت از کالای ایرانی به معنای حمایت از نیروی کار و تولیدات داخلی است که به گفته کارشناسان اقتصادی، حمایت از تولیدات داخلی سه ویژگی بارز جلوگیری از خروج ارز، رشد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، حمایت از کالای ایرانی به معنای حمایت از نیروی کار و تولیدات داخلی است که به گفته کارشناسان اقتصادی، حمایت از تولیدات داخلی سه ویژگی بارز جلوگیری از خروج ارز، رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال را به همراه دارد.
در این زمینه مصرف کالای ایرانی به ‌عنوان گامی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه ساز اشتغال پایدار، رونق چرخه تولید، تداوم اقتصاد پویا و ماندگار است که در شعار امسال هم حمایت از تولید کالای ایرانی و هم مصرف آن مورد توجه بخش های دولتی و خصوصی قرار گرفته است.
در همین راستا روز گذشته در همایش حمایت از تولیدکنندگان ایرانی، بختی مسئول بسیج اصناف سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اگر به شعار سال عمل کنیم بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور رفع می شود.
وی گفت: با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و کالای ایرانی و همچنین اشتغال پایدار جوانان در جلسه ای که با اتاق اصناف، اتحادیه ها و اتاق بازرگانی استان داشتیم، تصمیم گرفته شد تا فروشندگان و مغازه هایی که کالای ایرانی را عرضه و به فروش می رسانندعوارض سالیانه آنها نصف شود.
وی بیان کرد: اتاق اصناف حمایت‌های لازم را در راستای حمایت از کالای ایرانی خواهد داشت.
ریگی رئیس اتاق بازرگانی سیستان و بلوچستان هم در این خصوص افزود: یکی از اقدامات موثر و انجام شده در راستای حمایت از شعار سال، صادرات کالاهای ایرانی با هدف ارزآوری و کمک به تولید داخلی است.
وی بیان کرد: فرآورده های نفتی، مصالح ساختمانی، مواد شیمیایی و گیاهان دارویی از جمله مهم ترین کالاهایی است که از سیستان وبلوچستان به کشورهای پاکستان، هندوستان، آسیای میانه و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر شده است.
 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد