تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تیر 1400 - 11:47
کد خبر : 118856

پل سردار شهید همدانی افتتاح شد

پل سردار شهید همدانی افتتاح شد

 شهردار همدان سه‌شنبه یکم تیرماه، در حاشیه افتتاح  تقاطع غیرهمسطح سردار شهید همدانی،اهمیت به مناطق محروم را از اولویت‌های شهرداری خواند و اظهار کرد: پروژه‌های مختلفی در شهرداری اجرا شده است که یکی از مهمترین این پروژه‌ها پل سردار شهید همدانی است. عباس صوفی با بیان اینکه شرایط کرونا و تحریم بر روی روند احداث پل

 شهردار همدان سه‌شنبه یکم تیرماه، در حاشیه افتتاح  تقاطع غیرهمسطح سردار شهید همدانی،اهمیت به مناطق محروم را از اولویت‌های شهرداری خواند و اظهار کرد: پروژه‌های مختلفی در شهرداری اجرا شده است که یکی از مهمترین این پروژه‌ها پل سردار شهید همدانی است.

عباس صوفی با بیان اینکه شرایط کرونا و تحریم بر روی روند احداث پل تأثیرگذار بود، تصریح کرد: این پروژه از جمله پروژه‌های مهم شهرداری محسوب می‌شود که مسائل و مشکلات مختلفی از جمله کرونا و تحریم‌ها بر روی آن تأثیر گذار بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از طولانی شدن روند احداث این پروژه از مردم عذر خواهی کرد و افزود: سرمایه‌گذاری بر روی شرکت عصر طلایی انجام شده است.

به‌گزارش ایسنا، شهردار همدان به مرکز جامع سرطان اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه یکی از دستگاه‌های این مرکز است که باید به دنبال تسریع در روند کار در این زمینه باشیم.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد