تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1397 - 4:25
کد خبر : 39901

سوء مدیریت‌ها و بداخلاقی‌ها ما را از داشته‌های خودمان محروم کرده است

سوء مدیریت‌ها و بداخلاقی‌ها ما را از داشته‌های خودمان محروم کرده است

دکتر محمد بیرانوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره احتکار و برخورد با مفسدان اقتصادی اظهار کرد: احتکار جزو اموری است که متأسفانه سابقه بسیار طولانی دارد و در آیات و روایات و احادیث اشاراتی به آن شده است. وی ادامه داد: تعدادی که زالوصفت هستند می‌آیند در یک بزنگاه‌هایی که مردم در تنگنا قرار

دکتر محمد بیرانوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره احتکار و برخورد با مفسدان اقتصادی اظهار کرد: احتکار جزو اموری است که متأسفانه سابقه بسیار طولانی دارد و در آیات و روایات و احادیث اشاراتی به آن شده است.

وی ادامه داد: تعدادی که زالوصفت هستند می‌آیند در یک بزنگاه‌هایی که مردم در تنگنا قرار می‌گیرند به جای اینکه در داخل کشور میراث‌خوار و میراث‌دار یک فرهنگ نبوی انقلابی باشد، دارایی‌های مردم و هر آنچه که در بازار وجود دارد را احتکار می‌کنند که کاری بسیار زشت، شنیع، غیراخلاقی، غیرایمنی و غیرمذهبی است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌کرد: از دستگاه قضا و بازرسی‌های مختلف که چشم‌های حکومت تلقی می‌شوند توقع می‌رود به شدیدترین شکل ممکن با محتکرین برخورد کنند، دلیلی ندارد وقتی مردم در تنگنا قرار گیرند داخلی‌ها هم روی آن تأثیر بگذارند.

بیرانوندی افزود: سوء مدیریت‌ها و گاهی بداخلاقی‌ها از جنس احتکار ما را از داشته‌های خودمان محروم کرده است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد