تاریخ انتشار : یکشنبه 4 شهریور 1397 - 20:00
کد خبر : 39887

کشف کالاهای احتکار شده از ۵ انبار کرمانشاه

کشف کالاهای احتکار شده از ۵ انبار کرمانشاه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت :  بیش از دو هزار تن برنج و چند قلم کالای دیگر از پنج انبار در کرمانشاه کشف شد . وی گفت : در جریان بازدید از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت :  بیش از دو هزار تن برنج و چند قلم کالای دیگر از پنج انبار در کرمانشاه کشف شد .

وی گفت : در جریان بازدید از انبارها، دو هزار تن برنج، ۱۵۰۰ قطعه لوازم یدکی و مقدار قابل توجهی پودر شوینده از پنج انبار در کرمانشاه کشف شد.

وی ادامه داد: در راستای تشدید نظارت بر انبارها و در قالب گشت مشترک با سایر دستگاه‌ها، مشخص شد پنج مورد از انبارها فاقد مجوز و ثبت موجودی کالا هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی و رسیدگی به تخلف صاحبان این انبارها خبر داد و عنوان کرد: در صورت محرز شدن تخلف، کالاهای کشف شده در فروشگاه‌های بزرگ و یا در محل نمایشگاه بین مردم توزیع خواهد شد.

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد