تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1399 - 9:16
کد خبر : 76395

قدردانی نمایندگان ارامنه از نقش سردار شهید سلیمانی

قدردانی نمایندگان ارامنه از نقش سردار شهید سلیمانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مشرق، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل از دیدار روز گذشته خود با روبرت بیگلریان و آرا شاوردیان نمایندگان ارامنه شمال و جنوب در مجلس خبر داد. وی افزود: نمایندگان ارامنه شمال و جنوب در این دیدار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مشرق، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل از دیدار روز گذشته خود با روبرت بیگلریان و آرا شاوردیان نمایندگان ارامنه شمال و جنوب در مجلس خبر داد.

وی افزود: نمایندگان ارامنه شمال و جنوب در این دیدار از نقش سردار سلیمانی در حمایت از جامعه مسیحیان، آشوری، ایزدی و غیره و مبارزه با تروریسم تجلیل کردند.

امیرعبداللهیان ادامه داد: ضمن مروری بر تحولات منطقه بر اشتراکات زیاد جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان به عنوان دو همسایه خوب تأکید شد که افق همکاری‌های متنوع را در پیش رو قرار داده است.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در پایان خاطرنشان کرد: شب بلند یلدا را به جامعه ارامنه ایران عزیز، میلاد حضرت عیسی بن مریم(ع) و سال نو میلادی را تبریک می‌گویم. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد