تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1397 - 7:48
کد خبر : 39771

قاچاقچیان در آذربایجان غربی ۱.۵ میلیارد ریال جریمه شدند

قاچاقچیان در آذربایجان غربی ۱.۵ میلیارد ریال جریمه شدند

محمد اقوامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در تشریح این پرونده ها بیان کرد: شعبه تعزیرات حکومتی خوی پس از ارجاع پرونده قاچاق سه هزار و ۸۰۰ ثوب البسه از یک دستگاه خودرو در ایستگاه ایواوغلی، متهم را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت ۶۲۵ میلیون ریال جزای

محمد اقوامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در تشریح این پرونده ها بیان کرد: شعبه تعزیرات حکومتی خوی پس از ارجاع پرونده قاچاق سه هزار و ۸۰۰ ثوب البسه از یک دستگاه خودرو در ایستگاه ایواوغلی، متهم را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت ۶۲۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
وی افزود: قاچاق یک هزار و ۶۰۰ بسته داروی خارجی دیگر پرونده هفته گذشته بود که شعبه ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز خوی، متهم را علاوه برضبط کالا به پرداخت ۴۶۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
وی ادامه داد: قاچاقچی دیگری که قصد داشت ۲ هزار و ۴۰۰ بسته انواع شکلات خارجی را وارد استان های مرکزی کشور کند، دستگیر و پرونده وی برای رسیدگی به شعبه تعزیرات حکومتی خوی ارجاع شد.
اقوامی افزود: متهم این پرونده علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت ۴۲۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
وی از محکومیت ۶۷ میلیون ریالی یک واحد صنفی به دلیل احتکار شکر در ارومیه خبر داد و اضافه کرد: این واحد متخلف اقدام به احتکار ۲ هزار و ۸۵۰ کیلوگرم شکر در یک انبار کرده بود که پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه ارجاع شد.
وی ادامه داد: شعبه هیات بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی تعزیرات حکومتی ارومیه متهم پرونده را علاوه بر الزام به عرضه و فروش کالای احتکار شده به پرداخت ۶۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، آذربایجان غربی از جمله استان های دخیل با قاچاق کالا و ارز به شمار می رود و سالانه میلیاردها ریال جریمه برای متخلفان این بخش صادر می شود.
۸۱۳۷/۲۰۹۳
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد