تاریخ انتشار : جمعه 2 شهریور 1397 - 12:00
کد خبر : 39675

احتکار کالاهای اساسی جنایت علیه مردم است

احتکار کالاهای اساسی جنایت علیه مردم است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج امروز، دوم شهریورماه در آیین عبادی – سیاسی های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: برخی از بازاریان و افراد سودجو با احتکار کالاهای اساسی بیشتر از

احتکار کالاهای اساسی جنایت علیه مردم است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج امروز، دوم شهریورماه در آیین عبادی – سیاسی های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: برخی از بازاریان و افراد سودجو با احتکار کالاهای اساسی بیشتر از تحریم‌ها ناعادلانه غرب به اقتصاد کشور ضربه می‌زنند.
وی با اشاره به تأکید دین اسلام بر پرهیز از احتکار و خوردن بیت‌المال افزود: احتکار کالاهای اساسی و اختلاس بیت‌المال ضایع کردن حق مردم و جنایت علیه ملت است.
امام جمعه موقت سنندج اعلام کرد: مردم خواستار نظارت و رسیدگی بیشتر دستگاه‌های نظارتی بر بازار هستند و باید قوای سه گانه برخورد با این افراد را در دستور کار خود قرار دهد.
وی بیان کرد: گرانی و قیمت بالای برخی کالاها و خدمات مردم را دچار مشکل کرده است در این راستا دولتمردان باید تمام توان خود را برای رفع این مشکلات مردم به کار گیرند.
ماموستا حسینی عنوان کرد: برخی از افراد سودجو با انتشار پیام‌ها و خبرهای ناامید کننده در فضای مجازی قصد دلسرد کردن مردم به انقلاب و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی را دارند که باید به شدت با این افراد ناآگاه برخورد کرد. 

وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک هفته دولت و تسلیت به مناسبت سالروز شهات شهیدان رجایی و با هنر یادآور شد: این دو شهید والا مقام الگوی انقلاب در سنگر دولت و خدمت به مردم بودند.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد