تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 شهریور 1397 - 10:59
کد خبر : 39602

کشف لوازم قاچاق کوهنوردی در استان زنجان/ برخورد ادامه دار با احتکار کالا در استان زنجان

کشف لوازم قاچاق کوهنوردی در استان زنجان/ برخورد ادامه دار با احتکار کالا در استان زنجان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: این محموله شامل ۷۲۰ عدد چاقو و بیش از هزار ثوب البسه مخصوص کوهنوردی بوده که در شهرستان خدابنده کشف و ضبط شده است. وی تصریح کرد:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: این محموله شامل ۷۲۰ عدد چاقو و بیش از هزار ثوب البسه مخصوص کوهنوردی بوده که در شهرستان خدابنده کشف و ضبط شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس حکم صادره‌، شعبه مربوطه عامل قاچاق را علاوه بر ضبط خودرو و کالاهای مکشوفه به نفع دولت‌، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان ۴۱۶ میلیون ریال محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف انواع کالای احتکار شده به ارزش ۲۴ میلیارد ریال در بازرسی از ۸ انبار خبر داد.

وی گفت: پس از برگزاری گشت‌های مشترک با هدف برخورد با احتکار کالا، تعداد ۸ انبار که اقدام به احتکار کالا کرده بودند؛ شناسایی و نسبت به تشکیل پرونده اقدام شد.

ممیزی افزود: از این تعداد ۵ انبار در شهرستان ابهر، یک انبار در شهرستان ایجرود، یک انبار در شهرستان خرمدره و یک انبار در شهرستان هیدج قرار داشت.

وی گفت: در بازدید از این انبار‌ها، ۶۰ هزار لیتر روغن موتور و ۴۲۵ قوطی روغن موتور، بیش از ۲۷ تن برنج ایرانی و خارجی، ۳۷۰ کارتن مواد شوینده و انواع لوازم خانگی به ارزش بیش از ۲۴ میلیارد ریال کشف شده و پرونده‌های این تخلفات در حال رسیدگی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد