تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 مرداد 1397 - 18:04
کد خبر : 39538

۲۴ تن برنج احتکار شده در ایلام کشف شد

۲۴ تن برنج احتکار شده در ایلام کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نعمت الله بیرانوندی، اظهار داشت: ۲۴ تن برنج احتکار شده در شهر ایلام کشف و ضبط شد. مدیرکل تعزیرات استان ایلام گفت: در جریان گشت مشترک تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت معدن و تجارت ایلام ساعاتی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نعمت الله بیرانوندی، اظهار داشت: ۲۴ تن برنج احتکار شده در شهر ایلام کشف و ضبط شد.

مدیرکل تعزیرات استان ایلام گفت: در جریان گشت مشترک تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت معدن و تجارت ایلام ساعاتی پیش انبار مورد نظر کشف و سپس پلمپ گردید و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به شعب تعزیرات حکومتی ارجاع شد تا حکم قانونی صادر گردد.

وی افزود: از دیگر اقدامات شعب سیار تعزیرات حکومتی و گشت‌های مشترک نظارتی همراه با بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های نظارتی گوشت گرم با نرخ حمایتی که از شبکه مصوب توزیع خارج شده بود با تلاش گشت مشترک تعزیرات حکومتی و صنعت معدن تجارت استان کشف و به میزان حدود ۶۰۰ کیلو بین مردم بنرخ رسمی توزیع شد.

وی در ادامه گفت: روند نظارت بر بازار و مبارزه جدی با احتکار و اختفای کالا همچنان ادامه دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد