تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 - 4:56
کد خبر : 39051

کشف کالای قاچاق ۲ میلیاردی در مازندران

کشف کالای قاچاق ۲ میلیاردی در مازندران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: راستای مبارزه با قاچاق کالا از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲ میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال کالای قاچاق در استان کشف شد. وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: راستای مبارزه با قاچاق کالا از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲ میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال کالای قاچاق در استان کشف شد.

وی با اشاره به شناسایی ۱۷۴ واحد متخلف در حوزه قاچاق کالا دراستان افزود: کالای کشف شده شامل سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و خوار و بار، انواع آدامس، انواع نوشیدنی، برنج، لوازم خانگی بوده است.

وی گفت: در همین مدت ۲ هزار و ۸۷۰ مورد بازرسی از واحد‌های مختلف صنفی و واحد‌های خرده و عمده فروشی و شرکت‌های پخش صورت گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه ۴ هزار و ۸۵۲ مورد بازرسی از واحد‌های خبازی استان در همین مدت صورت گرفت که از این تعداد ۴۱۹ واحد متخلف شناسایی شده است افزود: این واحد‌های متخلف به جریمه نقدی بیش از ۲ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال محکوم شدند و پرونده این واحد‌ها به مراجع ذیربط برای صدور رأی ارسال شده است.

محمدپور گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، احتکار می‌توانند مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام /ر

شناسایی واحد‌های متخلف قاچاق کالا در مازندران

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد