تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مرداد 1397 - 14:09
کد خبر : 38326

۸۰۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در فارس کشف شد

۸۰۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در فارس کشف شد

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در گزارش روز یکشنبه خود از قول سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی افزود: همچنین در مدت مورد اشاره، یکهزار و ۴۳۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل انواع کالاهای قاچاق توقیف شد و ۲ هزار و ۵۵۹ متهم در این زمینه شناسایی و دستگیر شدند.وی با اشاره به

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در گزارش روز یکشنبه خود از قول سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی افزود: همچنین در مدت مورد اشاره، یکهزار و ۴۳۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل انواع کالاهای قاچاق توقیف شد و ۲ هزار و ۵۵۹ متهم در این زمینه شناسایی و دستگیر شدند.
وی با اشاره به تشکیل یک هزار و ۱۸۶ پرونده برای کشف این میزان کالای قاچاق در فارس و ارسال آن به مرجع قضایی، گفت: افزایش ۱۱درصدی پرونده های پنج میلیارد ریالی بیانگر عزم راسخ پلیس در برخورد با کالاهای قاچاق است.
گودرزی ادامه داد: پلیس در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب برای مبارزه با پدیده شوم قاچاق از همه ظرفیت ها و امکانات لازم استفاده می کند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

** دستگیری سارقان لوازم خودرو با ۲۴ فقره سرقت
همچنین در گزارش دیگری از این معاونت به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان شیراز بیان شده است: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم درون خودرو، ماموران انتظامی این شهرستان، فعالیت خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.
سرهنگ دلاور القاصی مهر افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی سه نفر سارق به هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
وی بیان کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی و در مواجه با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند و به ۲۴ فقره سرقت لوازم درون خودرو در شیراز اقرار کردند.
به گفته القاصی مهر، سارقان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شدند.

**کشف ۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از موتورسیکلت بدون صاحب
این معاونت در گزارش دیگر خود از قول فرمانده انتظامی شهرستان داراب اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه رستاق این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، مطلع شدند یک دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر در محور خاکی به سمت داراب بدون صاحب رها شده است.
سرهنگ عبدالرضا ضربت افزود: پس از اعزام ماموران به محل مورد نظر در بازرسی از این وسیله نقلیه ۷۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.
وی گفت: این موتور سیکلت توقیف شد و تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری ادامه دارد.
شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
۹۸۷۳ /۶۱۱۸
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد