تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مرداد 1397 - 8:27
کد خبر : 38297

افتتاح مجموعه فرهنگی شب‌های آسمانی در ابهر

افتتاح مجموعه فرهنگی شب‌های آسمانی در ابهر

محمد رضا ذوالقدیری‌ها در حاشیه افتتاح مجموعه فرهنگی شب‌های آسمانی در ابهر در گفت‌وگو با ایکنا، از زنجان، اظهار کرد: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ابهر و با همکاری سپاه ناحیه مجموعه فرهنگی شب‌های آسمانی در سومین سال متوالی در پارک پردیس ابهر افتتاح شد. وی با اشاره به مهم‌ترین اهداف این مجموعه،

افتتاح مجموعه فرهنگی شب‌های آسمانی در ابهرمحمد رضا ذوالقدیری‌ها در حاشیه افتتاح مجموعه فرهنگی شب‌های آسمانی در ابهر در گفت‌وگو با ایکنا، از زنجان، اظهار کرد: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ابهر و با همکاری سپاه ناحیه مجموعه فرهنگی شب‌های آسمانی در سومین سال متوالی در پارک پردیس ابهر افتتاح شد.
وی با اشاره به مهم‌ترین اهداف این مجموعه، اظهار کرد: از اهداف برگزاری این مجموعه مقابله با جنگ نرم دشمن، ارائه سبک زندگی ایرانی اسلامی به کودکان و نوجوانان، حمایت از کالای ایرانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در خانواده است. ذولقدری‌ها با اشاره به اینکهمجموعه شب‌های آسمانی از محل اعتبارات فرهنگی شورا و شهرداری و اختصاص هزینه غرفه‌ها و مکان نمایشگاه از طرف شهرداری به اجرا درآمده است یادآور شد: از جمله عناوین فعالیت‌های فرهنگی آن اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، ارائه مشاوره‌های تحصیلی به خواهران و برادران و خانواده‌ها توسط اساتید مجرب، برپایی غرفه شکوفه‌های آسمانی ویژه کودکان در بخش‌های نقاشی چهره، قصه‌گویی، مسابقه و بازی کودکانه است.
شهردار ابهر گفت: در راستای حمایت از کالای ایرانی غرفه ارائه محصولات فرهنگی و بازی‌های فکری و ایرانی و غرفه نسیم بهشت، آموزش نماز و سینما عمار برای پخش فیلم‌های جشنواره عمار از جمله برنامه‌هایی است که در این مجموعه تدارک دیده شده است.
وی با اشاره به دیگر برنامه‌های فرهنگی این مجموعه، بیان کرد: از دیگر برنامه‌های فرهنگی این مجموعه اجرای برنامه‌های شاد و مفرح در قالب جنگ شادی است که هر هفته روزهای پنجشنبه و جمعه راس ساعت ۲۲ به صورت زنده اجرا می‌شود.
وی عنوان کرد: این مجموعه فرهگی همه روزه از ساعت ۱۹ الی ۱ بامداد در محل پارک پردیس ابهر برای بازدید عموم دایر است.   افتتاح مجموعه فرهنگی شب‌های آسمانی در ابهر   افتتاح مجموعه فرهنگی شب‌های آسمانی در ابهر   افتتاح مجموعه فرهنگی شب‌های آسمانی در ابهر انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد