تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 - 10:24
کد خبر : 93621

لزوم ترویج نماز در ادارات ایلام/مدیران در اقامه نماز پیشگام باشند

لزوم ترویج نماز در ادارات ایلام/مدیران در اقامه نماز پیشگام باشند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر سه شنبه در ششمین اجلاس استانی نماز اظهار کرد: وضعیت نماز در استان، وضعیت نسبتاً خوبی است اما با نقطه مطلوب فاصله داریم. وی عنوان کرد: تلاش‌های صورت گرفته در حوزه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر سه شنبه در ششمین اجلاس استانی نماز اظهار کرد: وضعیت نماز در استان، وضعیت نسبتاً خوبی است اما با نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی عنوان کرد: تلاش‌های صورت گرفته در حوزه نماز قابل تقدیر است اما مطلوب نیست و باید پیوند ناگسستنی در بین مساجد، مدارس و خانه ایجاد شود.

کریمی تبار با اشاره به اینکه باید زمینه ترویج فرهنگ نماز را در جامعه فراهم کرد، افزود: اگر یک مجموعه‌ای را نماز خوان را تربیت کنیم هم ارزش معنوی دارد و هم صدقه جاریه برای حیات اخروی ما خواهد بود.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: دشمن به این نتیجه رسید که جنگ سخت جواب نمی‌گیرد و امروز از درون خانواده با ابزارهای مختلف و فضای مجازی به دنبال از بین بردن نهاد خانواده و ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی هستند.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که پناهگاه جامعه مسجد و نماز است و باید این ارتباط با خدا را از طریق مساجد فراهم کرد.

کریمی تبار عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در برابر کارمندان هم مسئولیت دارند، مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در اقامه نماز پیشگام باشند، باید مکان مناسب برای نماز اختصاص دهند.

وی تصریح کرد: امروز مدیریت و مسئولیت یک‌نعمت الهی است که مدیران باید از این فرصت در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز بهره ببرند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد