تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 مرداد 1397 - 8:12
کد خبر : 38082

۵۰۰ واحد تولیدی کرمان استاندارد اجباری دارد

۵۰۰ واحد تولیدی کرمان استاندارد اجباری دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی بیگ‌زاده صبح امروز و در پنجمین همایش حامیان حقوق مصرف‌کننده که در سالن همایش‌های شرکت ذغالسنگ کرمان برگزار شد اظهار داشت: در عصر پرشتاب تاریخ زندگی می‌کنیم و شرایط کاملا متفاوتی نسبت به سایر زمان‌ها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی بیگ‌زاده صبح امروز و در پنجمین همایش حامیان حقوق مصرف‌کننده که در سالن همایش‌های شرکت ذغالسنگ کرمان برگزار شد اظهار داشت: در عصر پرشتاب تاریخ زندگی می‌کنیم و شرایط کاملا متفاوتی نسبت به سایر زمان‌ها در تاریخ داریم و تغییر و تحولات به سرعت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۵۰۰ واحد تولیدی استان، تولید آنها براساس استاندارد اجباری است گفت: این واحدها بدون اخذ گواهینامه استاندارد حق تولید ندارند.

مدیرکل استاندارد استان کرمان با بیان اینکه استاندارد هم حامی مصرف‌کننده و هم تولیدکننده است بیان کرد: زمانی که واحدی گواهینامه استاندارد دریافت می‌کند کالای آن مطابق استانداردهای روز تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عدم انطباق‌هایی که در واحدهای تولیدی استان در حوزه استاندارد مشاهده می‌شود نسبت به سایر استان‌ها بسیار کمتر است افزود: این مسئله نشان از تعهد و اخلاق واحدهای تولیدی استان دارد.

بیگ‌زاده با بیان اینکه کیفیت بسیاری از کالاهایی که در استان کرمان تولید می‌شود از کالاهای وارداتی و قاچاق به کشور بالاتر است بیان کرد: استاندارد یک اخلاق است که باید رعایت شود و رعایت استاندارد رعایت انسانیت و اخلاق‌مداری است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد