تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 - 11:52
کد خبر : 51467

یاسوج| معاون سازمان بازرسی کل کشور: دنبال مچ گیری نیستم

یاسوج| معاون سازمان بازرسی کل کشور: دنبال مچ گیری نیستم

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسین شهرابی‌فراهانی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه تکریم مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اینکه بازرسان در امور جرایی دخالت کنند تا روحیه خدمت و کار و تلاش از

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسین شهرابی‌فراهانی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه تکریم مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اینکه بازرسان در امور جرایی دخالت کنند تا روحیه خدمت و کار و تلاش از انان گرفته شود، پذیرفتنی نیست.

وی با تاکید بر اینکه بازرسان نباید دنبال مچ گیری باشند، عنوان کرد: حسن انجام امور در نظام اداری و پیشگیری از بروز فساد در نظام اداری از جمله مهمترین وظایف سازمان بازرسی است.

اصفهان|آیت‌الله طباطبایی‌نژاد: نباید در بازرسی‌ها مبنا را بر مچ‌گیری گذاشتچراغ سبز رهبر کره‌ شمالی برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای پیونگ‌یانگرئیس سازمان بازرسی: راه خروج از جنگ اقتصادی مذاکره نیست

شهرابی‌فراهانی تعامل دادگستری، بازرسی و دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: بازرسان سازمان بازرسی ارشاد مدیران دستگاه‌های اجرایی را برای خود اولویت بدانند و کمک کنند تا مدیر به وظایف پیش بینی شده در قانون عمل کند.

وی تذکر به موقع بازرسان را در کاهش خطا و فساد اداری موثر دانست  و ادامه داد: در صورت تحقق این مهم از فساد پیشگیری و آبروی افراد نیز حفظ می‌شود.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از تسنیم در پایان این آئین، غلام‌حسین کرمی به عنوان بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات سید مهدی تقوی بازرس سابق تقدیر شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد