تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1397 - 11:24
کد خبر : 37868

بیش از ۲۷۰۰ مورد بازرسی و نظارت بر بازار استان گلستان اعمال شد

بیش از ۲۷۰۰ مورد بازرسی و نظارت بر بازار استان گلستان اعمال شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی‌اصغر اصغری ظهر امروز در نشست خبری با موضوع دستاوردهای مبارزه با قاچاق کالا اظهارداشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت یکی از ۱۰ دستگاه کاشف کالاهای قاچاق در سطح بازار است و برای اینکه اثربخشی فعالیت‌ها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی‌اصغر اصغری ظهر امروز در نشست خبری با موضوع دستاوردهای مبارزه با قاچاق کالا اظهارداشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت یکی از ۱۰ دستگاه کاشف کالاهای قاچاق در سطح بازار است و برای اینکه اثربخشی فعالیت‌ها در این حوزه بیشتر شود، گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی استان برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: در ۴ ماهه نخست امسال از یکهزار و ۵۸ مورد بازدید ۲۲۶ مورد آن در قالب گشت مشترک با معاونت غذا و دارو بود که در همین رابطه ۵۳ پرونده تخلف تشکیل شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان بیان داشت: در این بخش، پرونده‌ها در تعزیرات حکومتی بررسی شده که متخلفان به ۴ هزار و ۲۶۹ میلیون ریال جریمه محکوم شدند. در گشت مشترک با استاندارد نیز ۷۵ بازدید انجام شد که ۸ پرونده به ارزش ۷ هزار و ۳۶۵ میلیون ریال برای متخلفان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: مجموع بازدیدهای بازرسان سازمان بر بازار در ۴ ماهه امسال ۲ هزار و ۷۲۹ مورد بود که ۲۱  پرونده برای متخلفان به ارزش ۷۵۶ هزار و ۹۸۵ میلیون ریال تشکیل شد.

اصغری با بیان اینکه لوازم آرایشی و بهداشتی در صدر کالاهای قاچاق در استان قرار دارد، گفت: در این مدت ۴۳۸ مورد بازرسی در سطح بازار انجام شد که ۲ هزار و ۲۱۶ قلم کالای قاچاق کشف شده است. دارو، گوشی تلفن همراه، انواع موادغذایی، توتون، تنباکو و سیگارت از دیگر اقلام عمده قاچاق در سطح استان است.

وی در ادامه تأکید کرد: استان گلستان به عنوان مقصد کالاهای قاچاق بوده و هیچ قاچاق سازمان‌یافته‌ای در این استان کشف نشده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد