تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 - 10:55
کد خبر : 92120

مصالحه یک سوم پرونده‌های طلاق ابرکوه و یک خبر کوتاه دیگر

مصالحه یک سوم پرونده‌های طلاق ابرکوه و یک خبر کوتاه دیگر

زهره اکرمی عصر سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از ثبت ۷۳ مورد طلاق در شهرستان ابرکوه در سال جاری خبرداد و افزود: آمار این آسیب اجتماعی امسال چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است. وی برگزاری دوره‌های مهارت زندگی، آموزش پیش از ازدواج، ارائه خدمات مشاوره از سوی کارشناسان اورژانس

زهره اکرمی عصر سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از ثبت ۷۳ مورد طلاق در شهرستان ابرکوه در سال جاری خبرداد و افزود: آمار این آسیب اجتماعی امسال چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

وی برگزاری دوره‌های مهارت زندگی، آموزش پیش از ازدواج، ارائه خدمات مشاوره از سوی کارشناسان اورژانس اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد( سمن ها) را در کاهش طلاق در ابرکوه موثر دانست و تصریح کرد: خدمات متعددی در زمینه آموزش، مشاوره، سلامت روان جامعه ، زنان و کودکان ، معلولان و سالمندان و توانمندسازی به جامعه هدف ارایه شد.

اکرمی همچنین گفت: هم‌اکنون متقاضیان طرح خوداشتغالی مددجویان زیرپوشش برای دریافت تسهیلات از بانک های عامل در انتظار دریافت وام هستندکه در صورت پرداخت ۴۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات زمینه اشتغال ۱۲۳ نفر در حوزه های کشاورزی ، دامداری ، صنایع دستی و قالی بافی فراهم می شود.

وی با بیان اینکه ازابتدای امسال تاکنون حدود ۵۲ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت شده است، اظهار کرد: با پرداخت این میزان وام زمینه اشتغال۱۳۰ معلول و مددجو فراهم شد.

رییس بهزیستی ابرکوه بیان کرد: ۱۰ درصد افراد جامعه‌ با معلولیت‌های مختلف ذهنی، جسمی، حرکتی، شنوایی و بینایی روبرو هستند.

آیین های ویژه ۲۲ بهمن در ۳۶ منطقه در شهرستان ابرکوه برگزار می شود

سرپرست فرمانداری ابرکوه گفت: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کووید ۱۹ و ممنوعیت هرگونه اجتماع، رژه موتوری و خودرویی در یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهر ابرکوه و مهردشت بخش بهمن و آیین های ویژه دیگری در ۳۴ منطقه شهری و روستای این شهرستان برگزار می‌شود.

محمد حسین امامی  روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود: این برنامه در شهر ابرکوه از ساعت ۹.۳۰ روز چهارشنبه ۲۲ بهمن از چهار راه جانبازان و سپس در مسیر خیابان های شهید بهشتی و شهید صدوقی تا میدان بسیج ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: راهپیمایی موتوری و خودرویی نیز از ساعت ۹.۳۰ از محله نصرت آباد تا امامزادگان سید احمد وسید محمود شهر مهردشت مرکز بخش بهمن برگزار می شود.

جانشین شورای فرهنگ عمومی ابرکوه نیز با بیان اینکه سال های گذشته راهپیمایی در ۱۴ نقطه شهری و روستایی بخش های مرکزی و بهمن ابرکوه برگزار می شد، خاطرنشان کرد: امسال باتوجه به شیوع کرونا مقرر شد به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب ، برنامه ها به صورت فرهنگی در مساجد روستاها با همکاری دهیاران و شوراهای روستا برگزار شود.

سرپرست فرمانداری ابرکوه یادآور شد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی، علاوه بر رژه موتوری و خودرویی در بستر فضای مجازی برای همه اقشار مردم شهیدپرور برنامه‌ای در نظر گرفته شده که علاقه‌مندان می‌توانند بدین منظور تا روز ۲۱ بهمن برای شرکت در این راهپیمایی مجازی به آدرس اینترنتی fajr.ccip.ir مراجعه کنند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزارنفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد .

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد