تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1397 - 8:55
کد خبر : 37782

شعبه تجدیدنظر قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی در ایلام راه‌اندازی شد

شعبه تجدیدنظر قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی در ایلام راه‌اندازی شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد رزم پیش از ظهر امروز در نشست‌خبری اظهار داشت: شعبه تجدیدنظر قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی در ایلام راه‌اندازی شده است. مبارزه با کالای قاچاق و ارز یکی از اولویت‌های دستگاه قضا در استان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد رزم پیش از ظهر امروز در نشست‌خبری اظهار داشت: شعبه تجدیدنظر قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی در ایلام راه‌اندازی شده است. مبارزه با کالای قاچاق و ارز یکی از اولویت‌های دستگاه قضا در استان ایلام است.

وی مبارزه با تخلفات گران‌فروشی، اختلال در بازار، ایجاد جو روانی را از جمله اقدامات مهم برای آرام‌کردن بازار و مقابله با گران‌فروشی دانست و خاطر‌نشان کرد: اقدام سریع و برخورد قاطع با مخلان نظم بازار از اقدامات بازرسان تعزیرات حکومتی است و دستگاه قضا از این اقدامات حمایت می‌کند.

رئیس‌کل دادگستری استان ایلام به دغدغه مردم در رابطه با گرانی اشاره و بیان کرد: برای مبارزه با تورم و گرانی نظارت و مدیریت باید توام با‌هم وارد عمل شود و قانون ملاک عمل قرار گیرد.

رزم اقدامات دستگاه قضا در استان ایلام را اختصاص شعبه ویژه به قاچاق کالا و ارز را به جهت برخورد بایسته و به‌موقع عنوان کرد و تصریح کرد: مجموعه قضایی استان هیچ اغماضی در ارتباط با متخلفان از قانون را نمی‌پذیرد و با شدت برخورد می‌کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد