تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 5:53
کد خبر : 37493

خرید کالای ایرانی سبب خودکفایی کشور می‌شود

خرید کالای ایرانی سبب خودکفایی کشور می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ رضا لطیفی مسئول معاونت بسیج اقشار سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حاشیه همایش حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی و نهادینه کردن فرهنگ استفاده از محصولات داخلی یکی از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ رضا لطیفی مسئول معاونت بسیج اقشار سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حاشیه همایش حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی و نهادینه کردن فرهنگ استفاده از محصولات داخلی یکی از مهمترین برنامه‌های ما در سالجاری است و در همین راستا همایش‌هایی تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی افزود: حاکمیت و دولت با حمایت از بخش تولید و سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تولید کالای با کیفیت و قابل رقابت در بازار‌های خارجی نقش مهمی در تحقق شعار سال دارد.

سرهنگ لطیفی بیان کرد: اگر مردم به این باورپذیری نسبت به خرید کالای ایرانی برسند این امر سبب رونق و سرعت گرفتن چرخ تولید و اقتصاد کشور می‌شود.

وی تصریح کرد: با خرید کالای ایرانی می‌توان برای هزاران نفر از جوانان جویای کار شغل ایجاد کرد.

مسئول معاونت بسیج اقشار سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:حمایت از کالای ایرانی نه تنها بخش تولید را پویا و سرزنده نگه می‌دارد بلکه بازار مصرف را نیز به سمت ثبات و امنیت اقتصادی می‌کشاند.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها وظیفه دارند مردم را به استفاده از کالا‌های داخلی تشویق کنند و فرهنگ استفاده از کالا‌های داخلی را در بین مردم گسترش دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد