تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1396 - 8:19
کد خبر : 7885

افتتاح نمایشگاه «ماهی مرده نباش» در اردکان + تصاویر

افتتاح نمایشگاه «ماهی مرده نباش» در اردکان + تصاویر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اردکان گویا؛ ظهر امروز و با حضور جمعی از مسئولین نمایشگاه "ماهی مرده نباش" در محل مصلی اردکان افتتاح شد. دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان در گفتگوی اختصاصی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اردکان گویا؛ ظهر امروز و با حضور جمعی از مسئولین نمایشگاه "ماهی مرده نباش" در محل مصلی اردکان افتتاح شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اردکان گویا هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج موضوع حجاب عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه طرحی برای مقابله با چهارشنبه های سفید است که موضوع نفوذ فرهنگی دشمن و معروفات و منکرات را به نمایش می گذارد.

حجت الاسلام کوثری گفت: این نمایشگاه به صورت غیر مستقیم به موضوع حجاب و امربه معروف و نهی از منکر را در خانواده ها یادآوری می کند.

وی با اشاره به بخش های مختلف نمایشگاه "ماهی مرده نباش" اظهار داشت: بازدیدکنندگان از این نمایشگاه وارد آزاد راه بهشت شده و با معروفات آشنا می شوند و بعد وارد منطقه ای از بهشت شده که گوشه ای از حال و هوای جبهه و جنگ را به نمایش گذاشته و در قسمت بازگشت آن وارد رودخانه ای شده که این رودخانه به صورت نمادین منکرات و معروفات را نشان داده که ماهی هایی که خلاف جهت آب حرکت کرده به سمت سرچشمه می روند و آنهایی که همسو با جریان آب حرکت می کنند به هلاکت و گمراهی می رسند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان اردکان تصریح کرد: پیام نمایشگاه این است که هر جریانی تو را به سوی خود نکشاند.

وی گفت: این نمایشگاه به همت ستاد امربه معروف و نهی از منکر و با همکاری ستاد نمازجمعه، سازمان تبلیغات، بسیج، شورای اسلامی شهر، هیئت رزمندگان اسلام و با حمایت امام جمعه محترم شهرستان برپا شده است.

حجت الاسلام کوثری اظهار داشت: این نمایشگاه از جمعه ۲۶ خرداد به مدت یک هفته برای بازدید عموم بویژه خانواده های محترم در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرستان اردکان برپا می باشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد