تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1397 - 5:35
کد خبر : 37489

درآمد دولت با اجرای رجیستری موبایل ۱۹۵درصد افزایش یافت

درآمد دولت با اجرای رجیستری موبایل ۱۹۵درصد افزایش یافت

حمیدرضا دهقانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار بازرگانی خبرگزاری فارس، در مورد درآمد دولت از اجرای طرح ثبت مشخصات تلفن همراه (رجیستری)، گفت: با اجرای طرح رجیستری عایدی دولت ۱۹۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.  وی بیان داشت: درآمد دولت از ۷۱۵۰ میلیارد ریال به ۲۱ هزار میلیارد ریال از مهر

حمیدرضا دهقانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار بازرگانی خبرگزاری فارس، در مورد درآمد دولت از اجرای طرح ثبت مشخصات تلفن همراه (رجیستری)، گفت: با اجرای طرح رجیستری عایدی دولت ۱۹۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است. 

وی بیان داشت: درآمد دولت از ۷۱۵۰ میلیارد ریال به ۲۱ هزار میلیارد ریال از مهر ۹۵ تا خرداد ۹۶ و از مهر ۹۶ تا خرداد ۹۷ رسیده است که بیانگر رشد ۱۹۵ درصدی است. 

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه طرح رجیستری ادامه دارد و گسترش می‌یابد، افزود: این طرح در مورد دیگر تجهیزاتی که از پروتکل‌های ارتباطی استفاده می‌کنند، گسترش می‌یابد. 

وی افزود: یک سری نقاط ثبات در طرح مدنظر است که پس از ثبات در این نقاط براساس اولویت‌بندی نسبت به رجیستری کالاهای دوم و سوم اقدام می‌‌شود. 

دهقانی‌نیا در مورد واردکنندگان متخلف موبایل با ارز دولتی گفت: از طریق طرح رجیستری اطلاعات متخلفان به دست آمد و اکنون این اطلاعات در اختیار سازمان تعزیرات است. 

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان داشت: سازمان تعزیرات پرونده‌ها را بررسی می‌کند و براساس مستندات حکم مقتضی را صادر می‌کند. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد