تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1400 - 20:22
کد خبر : 140257

استانداردهای فنی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری قزوین برای میزبانی در فصل جدید فوتبال لیگ یک تایید شد

استانداردهای فنی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری قزوین برای میزبانی در فصل جدید فوتبال لیگ یک تایید شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی باشگاه شمس آذر قزوین، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور ورزشگاه خانگی شمس آذر را برای میزبانی در مسابقات تایید کرد. عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان امروز جمعه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی باشگاه شمس آذر قزوین، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور ورزشگاه خانگی شمس آذر را برای میزبانی در مسابقات تایید کرد.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان امروز جمعه هفتم آبان ماه به همراه فریبرز محمود زاده نماینده فدراسیون و مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول، داود پوراسمعیل مدیرعامل شمس آذر، مصیب چگینی سرپرست تیم و حسین باجیوند رئیس هیات فوتبال استان قزوین، از ورزشگاه خانگی شمس آذر بازدید کردند.

محمودزاده نماینده فدراسیون و مسئول برگزاری مسابقات در بازدید میدانی از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان، وضعیت این مجموعه ورزشی را برای میزبانی از تیم‌های لیگ یکی بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد