تاریخ انتشار : شنبه 23 تیر 1397 - 7:02
کد خبر : 36542

مرزبانان؛ طلایه‌داران مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر

مرزبانان؛ طلایه‌داران مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در بازدید از ستاد دریابانی بوشهر اظهار داشت: وظیفه محول شده به مرزبانان یک کار ارزشمند و با افتخار است و کارکنان باید قدر این لحظات

مرزبانان؛ طلایه‌داران مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدربه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در بازدید از ستاد دریابانی بوشهر اظهار داشت: وظیفه محول شده به مرزبانان یک کار ارزشمند و با افتخار است و کارکنان باید قدر این لحظات را بدانند چرا که مرزبانی در راه خدا از اجر بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: همه مدیران و فرماندهان باید با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی، مراقب تحرکات دشمن در منطقه باشند و اقدامات شوم آنها را در نطفه خنثی کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی تصریح کرد: با سرلوحه قراردادن اخلاق، معنویت و اقتدار در راستای تأمین نظم و امنیت مرزها و همچنین مبارزه جدی با قاچاق کالای ممنوعه و مواد مخدر، می بایست اقدامات جهادگونه‌تر صورت پذیرد تا شاهد حضور باندهای قاچاق در مرزهای جمهوری اسلامی ایران نباشیم.

سردار فتحی‌زاده خاطرنشان کرد: امنیت حاصل شده در مرزهای آبی و خشکی کشور؛ مرهون تلاش شبانه‌روزی مرزبانان است که می‌طلبد برای حفظ این مهم، با مرزنشینان و سایر ارگان‌های نیروهای مسلح تعامل سازنده برقرار کرد.

وی در خاتمه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی، اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی برای مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر در دریابانی بوشهر صورت گرفته که با پیشبرد این اهداف، می توان مرزبانان را طلایه‌داران مبارزه با قاچاق در کشور نام برد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد