تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1397 - 10:51
کد خبر : 41846

اجناس احتکاری کشف شده در بازار، توزیع می شود

اجناس احتکاری کشف شده در بازار، توزیع می شود

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز از عرضه اجناس احتکاری کشف شده به بازار کالا در آینده نزدیک، خبر داد. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایلنا، علی اکبر مختاری در جمع خبرنگاران با اشاره به اولویت توزیع اجناس احتکار شده، گفت: یک میلیون و ۵۰۰ هزار

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز از عرضه اجناس احتکاری کشف شده به بازار کالا در آینده نزدیک، خبر داد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایلنا، علی اکبر مختاری در جمع خبرنگاران با اشاره به اولویت توزیع اجناس احتکار شده، گفت: یک میلیون و ۵۰۰ هزار پوشک احتکار شده از سوله های سه منطقه کمالشهر، شهرک صنعتی بهارستان و ساوجبلاغ با هماهنگی اداره کل صنعت، معدن و تجارت به زودی آماده توزیع است و نرخ آن نیز بر مبنای ارز دولتی دریافت شده، مشخص می شود.

وی افزود: اجناس احتکاری کشف شده بعد از تشکیل دادگاه و صدور حکم نهایی با دستورالعمل مشخص برای تنظیم بازار فروش به چرخه عرضه کالا وارد خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز همچنین به ورود اقلام مورد نیاز شهروندان به چرخه عرضه اشاره کرد و گفت: ۴۵۰ تن عدس خارجی کشف شده به وسیله  اطلاعات سپاه در مناطق ساوجبلاغ از هفته آینده بعد از توزیع پوشک‌های نوزادی در مراکز مورد تایید و دارای مجوز توزیع، در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: لوازم خانگی  کشف شده بعد از تشکیل جلسات دادگاه و صدور حکم نهایی و تعیین نرخ مصوب برای فروش بر مبنای ارز دولتی دریافتی جهت واردات کالا‌های خارجی یا مواد اولیه مورد نیاز تولید کالاها، جهت عرضه در اختیار سازمان صنعت معدن و تجارت  قرار داده خواهد شد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در خصوص اولویت دریافت لوازم خانگی تاکید کرد: پس از مشخص شدن نرخ قانونی لوازم خانگی، اجناس وارد فروشگاه‌های معتبر شده و اولویت دریافت این لوازم خانگی با زوجین جوان دارای عقد نامه سال ۹۷ است.

 

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد