تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تیر 1397 - 8:13
کد خبر : 35701

مبارزه با قاچاق کالا به پایداری اقتصاد می انجامد

مبارزه با قاچاق کالا به پایداری اقتصاد می انجامد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز سه شنبه در دیدار با اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان افزود: تلاش تمام دستگاه های اجرایی بر ایجاد بازارهای داخلی و خارجی برای محصولات تولیدی در کشور است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز سه شنبه در دیدار با اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان افزود: تلاش تمام دستگاه های اجرایی بر ایجاد بازارهای داخلی و خارجی برای محصولات تولیدی در کشور است زیرا با چرخش چرخ های تولید، بیکاری رفع شده و از تبعات بعدی آن نیز پیشگیری می شود.
وی اظهار داشت: برای توسعه تولید و اشتغال در جامعه نباید اجازه داد هر کالایی وارد کشور شود از این رو نقش گمرکات بسیار مهم است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تاکید کرد: اگر هر کشوری مرزهای خود را برای ورود کالاهای مختلف باز بگذارد و اجازه ورود هر کالایی را بدهد، راه های تولید بسته شده، زیرساخت های تولید از بین رفته و موجب می شود در برخی کشورها تولید تعطیل و به مرور زمان، کالاهای بی کیفیت جای خود را به کالاهای با کیفیت داده و بازار این کشورها از این کالاها پر شود.
وی گفت: اگر مبارزه با قاچاق کالا و ارز جدی گرفته نشود، تمام زیرساخت های تولید دچار مشکل خواهد شد و در پی آن، ایجاد شغل و تحقق امنیت شغلی نیز دچار مشکلات جدی می شود.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز به نفع عامه مردم است زیرا موجب توسعه اشتغال و درآمد در جامعه می شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تاکید کرد: دولت ها در اجرای وظایف ذاتی خود نباید اجازه دهند کالا از مبادی غیررسمی وارد کشور شود و باید با افرادی که اقدام به قاچاق مواد مخدر می کنند، مبارزه جدی شود.
وی ادامه داد: ماموریت تمام مسئولان خدمت به مردم، تولید، توسعه اشتغال و جلوگیری از رکود بازار است.
۳۰۲۹/۷۴۴۰
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد