تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1399 - 10:07
کد خبر : 95583

برنامه‌های محرومیت‌زدایی بسیج توسعه می‌یابد

برنامه‌های محرومیت‌زدایی بسیج توسعه می‌یابد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا سردار غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از طرح های عمرانی و محرومیت زدایی لرستان از جمله مرکز جامع ترک اعتیاد خرم آباد اظهار کرد: بسیج خدمت گذار ملت ایران است و برای بهبود افراد مبتلا به اعتیاد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا سردار غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از طرح های عمرانی و محرومیت زدایی لرستان از جمله مرکز جامع ترک اعتیاد خرم آباد اظهار کرد: بسیج خدمت گذار ملت ایران است و برای بهبود افراد مبتلا به اعتیاد تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی ادامه داد: سال آینده حمایت از پروژه های اشتغال آفرین توسعه پیدا خواهد کرد و همچنین تقویت و توسعه زیرساخت های بسیج و تعامل بیشتر با دستگاه های اجرایی نیز در اولویت است.

رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: همه ما یک در جبهه برای خدمت گذاری به مردم، رفع مشکلات و در مقابل دشمنان هستیم و از یک ذخیره راهبردی با عنوان بسیج مردمی بهره مند خواهیم شد.

سردار سلیمانی با تاکید بر آمادگی بسیج برای همکاری با تمامی نهادها افزود: اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی، جهت تحقق جامعه مهدوی و بسترسازی برای ظهور منجی عالم بشیریت با امامت مقام معظم رهبری در حرکت هستیم.

وی افزود: در گام اول، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و باجود تمامی توطئه و دشمنی ها، نظام اسلامی استقرار یافت، از همه حوادث به سلامت عبور کرد و وارد گام دوم شد.

وی ادامه داد: همچنین در گام دوم شاهد ظرفیت های مردم سالاری اسلامی و پیاده سازی تمامی نرم افزارهای این نظام علوی، مردمی و عاشورایی با همت ملت و امامت مقام معظم رهبری خواهیم بود که بدون تردید ملت ایران در الگوسازی، راه اطمینان بخشی پیش رو گرفته و افق های موفقی را ترسیم کرده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفان افزود: اقدامات محرومیت زدایی و خدمت رسانی در لرستان به دلیل پیاده سازی نرم افزارهای مردم سالاری اسلامی و با همکاری سپاه، بسیج، استانداری، امام جمعه و سایر دستگاه ها صورت گرفت.

سردار سلیمانی همچنین با اشاره به اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صف اول مبارزه با کرونا قرار دارد تصریح کرد: آمار ابتلا و تلفات این ویروس در آمریکا و انگلیس به مراتب بیشتر از ایران است و اقدامات نیروهای مردمی از جمله طرح حاج قاسم سلیمانی در این راستا موفق بوده و الگوسازی شده است.

وی اضافه کرد: دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مبارزه با کرونا انسجام ملت ایران را هویدا کرد که باید از تمامی این ظرفیت ها برای محرومیت زدایی استفاده کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: شاید گام اول انقلاب در مواجه با آسیب های اجتماعی قصور صورت گرفت اما اکنون با ایجاد مراکز مختلف فرهنگی و صیانت در حال جبران هستیم و مراکز ترک اعتیاد، زمینه بازگشت امیدبخش بهبودیافتگان را فراهم می کنند.

سردار سلیمانی افزود: تسهیلات قرض الحسنه به بهبودیافتگان اعطا می شود و از محصولات تولیدی آنان برای ورود به چرخه بازار استفاده خواهد شد.

۱۸۶ طرح عمرانی و محرومیت زدایی روز چهارشنبه با هدف اشتغالزایی و کمک به نیازمندان در لرستان افتتاح شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد