تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 تیر 1397 - 10:38
کد خبر : 35309

کشف البسه‌های قاچاق ۳ میلیاردی در نور

کشف البسه‌های قاچاق ۳ میلیاردی در نور

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه پوشاک قاچاق در یک واحد صنفی متخلف در شهرستان نور، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت. وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه پوشاک قاچاق در یک واحد صنفی متخلف در شهرستان نور، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ماموران پلیس آگاهی شهرستان نور با شناسایی این واحد صنفی متخلف و انبار دپوی کالای قاچاق با هماهنگی قضائی و با حضور نماینده صنعت و معدن این واحد صنفی را مورد بازدید قرار دادند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران در بازرسی از این واحد صنفی و انبار پوشاک موفق شدند، مقادیر زیادی انواع پوشاک و البسه خارجی قاچاق فاقد مجوز قانونی را کشف کنند.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کشفیات بیش از ۳ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال برآورد شده، افزود: با هماهنگی قضائی کلیه اجناس تحویل اداره تملیکی شد.

وی برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا را از برنامه‌های مهم و از اولویت‌های پلیس در سال جاری برشمرد و افزود: حمایت از کالای ایرانی از مهمترین راهبرد در زمینه توسعه اشتغال و مقابله با بیکاری در جامعه است که همگان باید در این مسیر گام بردارند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه خرید و استفاده از کالا‌های بی کیفیت خارجی ضربه مهلکی به تولیدات داخلی است به شهروندان توصیه کرد: بیاییم با خرید و حمایت از کالای ایرانی در پیشرفت اقتصادی کشور سهیم باشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد