تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1397 - 11:02
کد خبر : 35255

۱۷ میلیارد ریال کالا و احشام قاچاق در بردسکن کشف شد

۱۷ میلیارد ریال کالا و احشام قاچاق در بردسکن کشف شد

احمد فرزانه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، افزود: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان در محور‌های مواصلاتی شهرستان از جمله ایست و بازرسی سه راهی درونه ماموران موفق شدند ۱۷ میلیارد ریال انواع کالا و احشام زنده قاچاق را طی ۱۷ فقره کشف و ضبط کنند.   وی تصریح کرد: دراین

۱۷ میلیارد ریال کالا و احشام قاچاق در بردسکن کشف شداحمد فرزانه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، افزود: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان در محور‌های مواصلاتی شهرستان از جمله ایست و بازرسی سه راهی درونه ماموران موفق شدند ۱۷ میلیارد ریال انواع کالا و احشام زنده قاچاق را طی ۱۷ فقره کشف و ضبط کنند.   وی تصریح کرد: دراین رابطه ۱۷ نفر متهم دستگیر که ۱۰ پرونده آن به تعزیرات حکومتی معرفی و ۷ پرونده آن در دادگستری شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفته است.
کشف و ضبط بیش از ۲۸۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر در بردسکن
دادستان بردسکن از کشف و ضبط بیش از ۲۸۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر در سه ماهه نخست امسال در این شهرستان خبرداد. گفت: با تیزبینی و هوشیاری ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان با با ایست و بازرسی‌های مقطعی در محور‌های شهرستان موفق شدند ۲۱۰ کیلو گرم تریاک، ۷۳ کیلو گرم حشیش، ۱۰۷ گرم هروئین، ۲ کیلو و ۴۲ گرم شیشه را کشف و ضبط کنند .   فرزانه با بیان اینکه دراین رابطه ۹۹ نفر قاچاقچی را دستگیر شدند افزود:  اکثر قاچاقچیان مواد‌های مخدر را از استان‌های جنوبی کشور بارگیری و قصد حمل آن را از طریق این محور به مشهد و شهر‌های شمالی داشته اند.  

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد