تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تیر 1397 - 7:51
کد خبر : 35115

افزایش ۸۰ درصدی کشفیات موادمخدر در فارس

افزایش ۸۰ درصدی کشفیات موادمخدر در فارس

‌به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا‌، سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی سه‌شنبه ۵ تیر در یک کنفرانس خبری، اقدامات استان فارس در حوزه‌ی مبارزه با موادمخدر را موفق ارزیابی و تاکید کرد: فارس در کشف موادمخدر استان چهارم کشور است. گودرزی با اشاره به کشفیات ۲۴

‌به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا‌، سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی سه‌شنبه ۵ تیر در یک کنفرانس خبری، اقدامات استان فارس در حوزه‌ی مبارزه با موادمخدر را موفق ارزیابی و تاکید کرد: فارس در کشف موادمخدر استان چهارم کشور است.

گودرزی با اشاره به کشفیات ۲۴ ساعت گذشته در استان فارس، گفت: بالغ بر ۱۹۷۰ کیلوگرم تریاک شب گذشته در شیراز و داراب، هم‌چنین ۱۵۷۰ کیلوگرم در شیراز و ۴۰۰ کیلوگرم نیز در داراب کشف شده است.

رئیس پلیس فارس از دستگیری ۴۴۳۰ نفر در ارتباطات با کشفیات موادمخدر اعلام شده خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ باند قاچاق موادمخدر در فارس منهدم و ۲۷۳ خودرو و ۳۵ دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.

کشف ۶۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق

گودرزی حجم کالای قاچاق کشف شده از ابتدای امسال تاکنون را بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: عمده کالاهای کشف شده شامل پوشاک، سیگار، لوازم خانگی، تلفن همراه، لاستیک، کفش، موادخوراکی و کالاهای سلامت محور بوده است.

او گفت: در این ارتباط ۱۹۷۹ نفر بازداشت و ۱۱۰۴ خودرو توقیف شده است. ۱۰۷ فقره از این موارد پرونده‌های کلان بوده و حجم کالای قاچاق کشف شده نسبت به سال گذشته ۴۷ درصد رشد داشته است.

شناسایی فرار مالیاتی میلیاردی

گودرزی گفت: اداره اقتصادی پلیس آگاهی استان فارس موفق به کشف یک پرونده فرار مالیاتی به ارزش ۲۹ میلیارد ریال شد که با سوء استفاده از کارت بازرگانی یک زن انجام شده بود.

رئیس پلیس استان فارس خاطرنشان کرد که برخی از افراد با شناسایی شهروندان دارای مشکلات اقتصادی آنان را اغفال و به نامشان کارت بازرگانی دریافت کرده و با استفاده از آن مبادرت به واردات کالا می‌کنند و حقوق دولتی را هم پرداخت نمی‌کنند.

او گفت: در ارتباط با این پرونده ۲ نفر دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

دستگیری سارقان پراید سوار

گودرزی گفت: پلیس آگاهی در ارتباط با یک پرونده کیف قاپی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق شد که با استفاده از یک دستگاه پراید، تلفن همراه و کیف زنان را به سرقت می‌بردند.

او با یادآوری اینکه از متهمان پرونده ۲۲ دستگاه تلفن همراه و ۶ کیف زنانه کشف شده است، گفت: مالباختگان شناسایی شده‌اند.

سارق حرفه‌ای در شیراز دستگیر شد

گودرزی با اشاره به شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای در شیراز، گفت: این فرد به نام عباس با استفاده از موتورسیکلت و به تنهایی موبایل شهروندان را به سرقت می‌برد.

وی از اعتراف سارق به ۲۵۰ مورد سرقت خبر داد و گفت: تاکنون ۶۰ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد